26 sierpnia 2012

In the Purple Garden

Dziś połaczenie prostej, ołówkowej spódnicy z luźnym pudrowym topem oversize. O spódnicach tego typu wspominałam już nie raz, chociażby tutaj. Rozkloszowanych nie lubię, 'tulipany' toleruję, ale te ołówkowe wręcz uwielbiam :) W tej dodatkowo przypadł mi do gustu niebanalny print. Do całości dodałam klasyczne czarne sandałki i beżową torbę od Mango - oby dwie rzeczy już znacie.
Miłej niedzieli!












bluzka / top - H&M
spódnica / skirt - Zara Woman
torba / bag - Mango
okulary / sunglasses - H&M
pierścionek / ring - Six
zegarek / watch - River Island
buty / shoes - Szydłowski

40 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ciekawy ten desen. Całość bardzo klasyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i klasycznie, jestem zdecydowanie na tak:) zapraszam do mnie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo ciekawa
    zapraszam do mnie - blog o projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz:) bardzo kobieco i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko:)
    spódnica rzeczywiście ma bardzo ciekawy wzór i potrzebuje stonowanego delikatnego tła:) fajnie to zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie najlepszy Twój zestaw! Spódnica jest genialna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i spódnica rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Styl dobrany do typu urody:))) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna spodnica...jak zwykle bardzo elegancko i szykownie :)
    pozdrawiam Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torebka to najprawdziwszy skarb. Jest wręcz idealna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica. Też wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetną torbę ;) a poza tym bardzo udana stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica naprawdę przepiękna:) wyglądasz bardzo elegancko i gustownie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko pięknie!
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz pięknie !
    delikatna i kobieca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta stylizacja jest taka LEKKA i delikatna :)

    bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja= klasa sama w sobie. podoba mi się bardzo
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne połaczenie, całość bardo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja !
    spódnica i torba są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najberdziej podobają mi się pudrowy top i okulary :)
    Ale ogólnie cały zestaw wygląda bardzo stylowo

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ta spódnica absolutnie mnie zachwyca! jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a mnie właśnie spódnica się nie podoba:) reszta cudowna jest

    OdpowiedzUsuń
  23. klasa jak zwykle! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka z mango jest świetna! spódnica również świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się ,spódnica jest najlepsza! ;) Zapraszam do mnie fabchicluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tą Twoją torebkę wuielbiam:) A spódnica jest prześliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny pudrowu top!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica jest bardzo elegancka w połączeniu z ta bluzeczka i delikatnymi sandałkami tworzy śliczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!