16 sierpnia 2012

Metallic Sweater & Two-Tone Shoes

Metaliczne swetery urzekały nas już w poprzednim sezonie. Nie dałam się na nie namówić, ponieważ 'iskrzący' się nadruk nie do końca do mnie przemawiał.  Teraz na nadchodzący jesienny czas sieciowki proponują nam coś subtelniejszego, co od razu do mnie przemówiło -  swetry z delikatnie połyskującą srebrną bądź złotą nitką, lub drobnymi cekinami lub koralikami. Jak dla mnie - coś wspaniałego! Duża dawka kobiecości i wygody w jednym :) Co do outfitu... pogoda niestety nie rozpieszcza, dlatego zdecydowałam się zadebiutować sweterkiem od Mango i rurkami w kolorze capuccino. Do całości dodałam lakierowany kuferek  i dwukolowe szpilki.
Miłego dnia!










sweter / sweater - Mango (tutaj)
spodnie / pants -  Zara
torba / bag - Mango
bransoletka / bracelet - Parfois (tutaj)
zegarek / watch - River Island
buty / shoes - Venezia 

45 komentarzy:

  1. jaka piękna kolorystyka
    ja i tak jestem fanką Twoich bucików z Venezii

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny zegarek i sweterek, ale wybrałabym inne spodnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek rzeczywiscie niezwykle subtelny:) Do tego lakierowana torba, jak dla mnie bomba;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę wyglądasz bardzo uniwersalnie - podoba mi się fakt, że można się tak wybrać i na randkę i do pracy i na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka i rewelacyjne połączenie kolorów - lubię takie stonowane zestawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie . Uwielbiam lekko połyskujące sweterki :)

    Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie , u mnie też jesiennie :)


    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek i torebka są boskie.
    Bardzo ładnie wyglądasz


    http://newlifewithfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne, subtelne zestawienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek mogłabym mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto i z klasą-tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten Twój zegarek, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw:) cudowna torebka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna stylizacja,zwykła i codzienna a zarazem elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. klasycznie, stylowo, kobieco. Super :)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie spodnie :)
    zaoraszam do siebie http://modnaaa-szafa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie.... takie sweterki to cudo.... sama się w jeden zaopatrzyłam :D
    Wyglądasz jak zwykle pięknie ... a torebka.......... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmiodzio !!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek, spodnie, zegarek - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne połączenie kolorów - subtelnie i kobieco. Podoba mi się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, sweterek bardzo ładny. Podobają mi się również buty i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  20. tez mam jeden metaliczny, tyle, ze czarny - uwielbiam go! wygladasz doskonale - spokojne, eleganckie barwy, klasyka, piekne butki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz, piękna torebka:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny zestaw! Strasznie mi się taki podoba na Tobie. Wszystko idealnie ze sobą połączone.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez na ten sezon kocham te ażurowe sweterki :) szukam swojego pastelowego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zegarek skradł me serce <3

    OdpowiedzUsuń
  25. nabytki z Mango - rewelacja! Bardzo w moim stylu! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. thanks for the comment pretty girl! let's follow each other! xx

    OdpowiedzUsuń
  27. wow :)
    your style is amazing, love it allllll :):)
    beautiful , I love your outfit :)

    thanks for nice comment on my blog :)

    I follow your blog now :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna torebka
    zapraszam do mnie http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowicie!
    Elegancko i z klasą a całkiem na luzie podoba mi się tak:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw, sweter i torebka cudne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!