05 sierpnia 2012

Print Of My Imagination

Dziś zestawienie luźnego topu (którego motyw uwielbiam) z klasycznymi jeansowymi szortami. Nie czuję się najlepiej w tego rodzaju spodenkach, ale  i takich nie brakuje w mojej szafie. Wolę luźniesze i swobodniesze doły. Do zestawu dobrałam wygodne płaskie obuwie, oraz beżową, dużą torbę. Jak już kiedyś wspomniałam w upalne dni nie lubię nadmiaru biżuterii - stąd dziś tylko zegarek oraz skórzana bransoletka ze złotymi dodatkami. Miłego popołudnia!











bluzka / top - Zara
szorty / shorts - Orsay
torba / bag - Mango
okulary / sunglasses - Reserved
bransoletka / bracelet - Parfois
zegarek / watch - River Island


45 komentarzy:

  1. Top ma rzeczywiscie swietny wzor!

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko wyglądasz:) fajne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw torba jest sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka ma ciekawy print, cały zestaw jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, kobieco i elegancko :) a torebkę z wielką chęcią bym Ci podkradła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim stylu , tylko ja bym założyła szpilki :)

    Pozdrawiam , miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki kiepsko się sprawdzają przy dwuletnim dziecku :)
      Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

      Usuń
  7. Ale świetna bluzka! Wyglądasz tak, że wow!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna bluzka!! Dobrze wyglądasz w szortach i nie powinnaś się w nich źle czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się torebka, a szorty są też fajne, klasyczne :)
    bluzka ma rzeczywiście niebanalny wzór, ciekawa jestem jakby wyglądał na legginsach.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pięknie! Klasa w pełni:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. klasycznie. świetna stylizajca

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie , super stylizacja;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, fantastyczna bluzka i torebka !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz:))

    Zapraszam do mnie:)) themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, super szorty i bluzka

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze piękna, pełna klasy :)
    torebka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja:) zakochałam się w torbie i zegarku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bluzeczka, cały zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna bluzka, a torebke tez chcialam sobie kupic:-)
    ROZDANIE u mnie do 7 sierpnia:-)
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, piękna torebka /przeglądałam Twojego bloga i właściwie to mi się wszystko podoba,pięknie, elegancko i modnie/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! :)
    Nie mogłam nie skorzystać z Twojego zaproszenia :)

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz uroczo ;) super zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz;)
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna bluzeczka i świetna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny zestaw, tylko buty dobrałabym inne.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna bluzka i ten paseczek jest obłedny

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja bluzka mnie zachwyciła, od razu powiedziałam: WOW :D szkoda, że ja u siebie nie widziałam takiej, bo napewno by się znalazła w mojej szafie. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :-)
    Bardzo przypadła mi do gustu !
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka jest boska :-) Pięknie Ci w niej.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka jest boska! Pięknie w niej wyglądasz :-)
    pozdrawiam
    p.s jak zwykle piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  31. prawdziwa klasa :) całość subtelna, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hmm...bardzo,bardzo fajny zegarek :) podoba mi się !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!