11 sierpnia 2012

Zara


torba / bag - www.zara.com




20 komentarzy:

  1. niby prosta ale bardzo efektowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyk <3!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. torba klasyczna i pewnie nada się na wiele okazji, ale jak dla mnie Zara ma zbyt wygórowane ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna taka klasyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta ale przesliczna torebka. Juz czekam na jakas ciekawa stylizacje:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uniwersalna, stylowa, klasyczna, podstawa w kazdej szafie

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, klasyczna ! Ja czekam na przesyłkę z Zary :) na jesień wybrałam burgundową torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancja tkwi wlasnie w prostocie ;) piekna!

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna torebka! Idealna klasyka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna torebka. :) Podoba mi się.



    Zapraszam do siebie na konkurs:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uniwersalna i po prostu ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!