18 września 2012

Basic

Dziś prezentuję kilka nowości jakie miałam okazję nabyć w ostatnim czasie. Tym razem postawiłam na całkowitą klasykę i uniwersalizm. Metaliczne swetry mogliście już nie raz u mne oglądać, dziś prezentuję kolejny - srebrny. Jest dość gruby, polecałbym go na chłodne dni. Klasyczna marynarka w kolorze granatowym - tym razem skusiłam się na typ boyfriend. Do tej pory nie byłam przekonana do prostych, dłużych i nie taliowanych, jednak ta wygląda bardzo korzystnie. Trapezowa sukienka zapinana na ekler, genialnie sprawdzi się podczas chlodniejszych jesiennych dni, jej krój jest tak prosty że dobrze wyglada zarówno z balerinami jak i wysokimi szpilkami. I kilka koszul - luźna oversize oraz dwie klasyczne - do których w ostatnim czasie pałam ogromną sympatią. Na jesienną porę nie może zabraknąć również ciepłych kominów i szali. Dlatego wzbogaciłam szafę o gruby, pudrowy komin, oraz kilka apaszek i chust.





marynarka / jacket - Reserved
koszule (od góry) / shirt - Camaieu, H&M, Zara Basic
sweter / sweater - Zara
sukienka / dress - Edan
szaliki (od lewej) / scarf - Reserved, H&M, Cubus  

24 komentarze:

  1. bardzo lubię basicowe rzeczy:) sukienka wydaje się być śliczną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i sweterek suuuper;) podobaja mi sie nowosci;):)

    zapraszam do mnie na KONKURS:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne! klasyka/minimalizm- to co lubię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweter z łatkami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek z srebrnymi łatami przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba.
    Sweter jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie, ciekawie...

    czekam na stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaż to wszystko na sobie! nie mogę się doczekać, sweter wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się sukienka :) I sweter, gdyby nie miał łat !

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek i koszula i...ajjj tam wszystko piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest genialny!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ile śliczności, nie wiem co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne ciuszki, czekam z niecierpliwością na posty z wykorzystaniem nowości:) A.

    OdpowiedzUsuń
  14. także stawiam na uniwersalizm, dlatego moje stylizacje są zwyklakami, twoje nowości mnie zachwyciły, są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny sweterek. :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne koszulki!Pozazdroscic
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne ciuszki:) Sweter po prostu genialny !

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie rzeczy wydają się rewelacyjne :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!