13 września 2012

Karmelowe Baleriny

Nic nie dodaje kobiecie tyle elegancji i uroku co wysokie obcasy. Jednak czasem jesienna pogoda nie jest najlepszą porą na bieganie po mieście w 12 cm szpikach... Stawiam wówczas całkowicie na wygodę i komfort obuwia, wybierając płaskie, skórzane baleriny bądź mokasyny.  Do mojej szafy zawitała kolejna para - tym razem rudych baletek :) Teraz czas na poszukiwanie czarnych botków na szerokim słupku i klasycznych oficerek. Poniekąd mam już kilka modeli na oku. Przedstawię je już  niedługo.

Baldaccini




9 komentarzy:

  1. są prześliczne ;) śliczny kolorek ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :P a ja właśnie wczoraj kupiłam czarne botki na słupku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygoda czasem wygrywa z elegancją. na szczęście :)
    kolor mają śliczny, taki słomkowy kamel ?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ja właśnie poszukuję idealnych balerinek, z tym że muszą być czarne - czyli jaknajbardziej uniwersalne! Intrygujesz mnie tymi butami, większość z nich nie pochodzi ze znanych obówniczych sklepów. Masz jakieś złe doświadczenia? A może większe zaufanie to marek "no name"? Dla mnie zakupów butów to zawsze jest problem, więc chętnie poznam zdanie innych :)

    Pozdrawiam Serdecznie :)
    nkkb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Kupuję obuwie w mniejszych sklepach z obuwiem i galanterią skórzaną. Zawsze zwracam uwagę, żeby były wygodne, porządne i wytrzymałe. Nie przepadam za butami z sieciówek, parę razy już takowe kupiłam i nie byłam do końca zachwycona jakością... Jak nazwałaś kupowane przeze mnie marki 'no name' są u nas bardzo popularne. Może nie sprzedają je salony 'Prima Mody', 'Ryłko' czy 'Venezi', ale można je uchwycić w sklepach na terenie całego kraju.


      Pozdrawiam i szczerze polecam!

      Usuń
    2. Napisałam "no name", bo pierwszy raz spotkałam się z tymi markami i nic o nich nie wiem. Musze poszukać, może faktycznie coś w okolicy jest. Ja też nie lubię butów z takich typowych odzieżowych sieciówek, w tych obówniczych czasem coś kupię. A jaką masz opinię na temat tych 3 wymieniownych przez Ciebie? Masz jakieś doświadczenie z tymi firmami?
      nn

      Usuń
    3. Nie mam nic przeciwko obuwiu od 'Venezi', 'Prima Mody' czy 'Ryłko' - uważam, że mają piękne kolekcje. Czasami zdarza mi się coś od nich kupić. Ale można wypatrzeć prawdziwe 'perełki' od polskich producentów za trochę niższą cenę.


      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. piękne :) ciekawa jestem jakie modele wypatrzyłaś :) ja wciąż szukam idealnych na jesień

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na razie "skazana" na buty na płaskim obcasie!!z czego włąściwie bardzo się cieszę bo przy moim trybie życia na szpilkach pewnie bym sie umęczyła ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!