06 września 2012

Light Blue

Dzień dobry,
Nie wiem jak Wy, ale ja od jakiegoś czasu zaczęłam kompletować już jesienną garderobę, zdecydowanie moimi kolorem przewodnim będzie czerń, szarość, odcienie beżów oraz burgund. Moim 'must have' na nadchodzący sezon były ciemnobordowe rurki, szare jeansy, grube swetry oversize, czarna shopper bag, kilka par baletek, oraz wielki, kaszmirowy szal. Jak narazie wszystkie zaplanowane rzeczy udało mi się zdobyć :) A jak Wam idzie kompletowanie jesiennej garderoby?

Jesień jesienią, ale outfit jeszcze letni :) Miętowa, przeźroczysta koszula należy do moich ulubionych w ostatnim czasie, a połączona z prostymi szortami i płaskim obuwiem tworzy kobieco - codzienną stylizację :) Zestaw uzupełniłam o lakierowany kuferek od Mango i złotą biżuterię.

Pozdrawiam!










koszula / shirt - Zara
szorty / shorts - Reserved
torba / bag - Mango
okulary / sunglasses - H&M
bransoletki / bracelets - Mohito
zegarek / watch - River Island

29 komentarzy:

  1. piekna bluzeczka!wygladasz szalowo:)
    p.s...nie wiem czy przegapilam wyniki ale nie moge znalezc rozstrzygniecia Twojego konkursu:)

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Kochana, już były, w tym samym poście co konkurs. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje torebki,chyba każda mi się podoba:)A.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie , kolory boski, cieszę oko do puki pogoda w miarę jaka taka.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jeszcze pastele :) U mnie również, ale też zaczynam kolekcjonowanie ubrań jesiennych. Poluję na czarną ramoneskę, torbę XXL i też bordowe jeansy! :) Obserwuję, bardzo ładnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz.
    Koszula ma niesamowity kolor i krój. Bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula i torebka :) pięknie wyglądasz w takich delikatnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. outfit z tych "na pożegnanie lata i modowych tendencji" :) kuferek to mój ulubieniec! Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa torba. zgadzam się co do swetrów oversize, na zimę najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna koszula:) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka ala perła jest piękna. Posiadam taką z szarej muszki

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor tej koszuli jest wspaniały :) uwielbiam takie piekne, pastelowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bordowe rurki też były moim must-have :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę jeszcze powiew lata ;)! świetnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie jeden z ostatnich letnich outfitow - cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czaiłam się na tą torebkę i co? i oczywiście przeleciało mi to gdzieś w głowie i nie wzięłam jej. Pięknie to wszystko połączyłaś... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje bardzo ! ;) Śliczna koszula i dodatki ! + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the shorts and the shoes! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie pastelowe, delikatne połączenia. W takich połączeniach jest Ci naprawdę do twarzy! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula robi wrażenie, fajnie ja połączyłaś z tymi spodenkami i złotymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze buty i koszula :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!