10 września 2012

Metalic, Snake and Burgundy Mix

O ile ostatni post nawoływał jeszcze do ciepłego aczkolwiek przemijającego lata, tak dzisiejszy look każde już konkretnie myśleć o zbliżającej się jesieni. Letnie rzeczy pochowane na dno szafy, a na swoje debiuty czekają swetry, koszule, płaszcze i szale... Dzisiejszy zestaw utrzymany w ciemnej kolorystyce - zestawienie burgundowych rurek, oraz metalicznego swetra oversize. Do całości dodałam - co rzadko mi się zdarza - odrobinę wężowego i lamparciego akcentu (nie przepadam za tym deseniem, aczkolwiek ciekawie 'podany' potrafi mnie skusić). Zestaw uzupełniają klasyczne, skórzane baleriny.










sweter / sweater - Reserved
spodnie / pants - Reserved
torba / bag - Zara
szalik / scarf - H&M
okulary / sunglasses - Reserved
zegarek / watch - Lorus
bransoletka / bracelet - Verona
buty / shoes - Maxoni

28 komentarzy:

  1. Spodnie maja obłędny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebeczkę to ja bym chętnie przygarnęła pod swoje skrzydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna klasyczna stylizacja. Spodnie mają świetny kolor:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie! :-) torebka również mnie urzekła :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. no to spodnie będą hitem tegorocznej jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) super spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie dobrałaś apaszkę z torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw idealny!!!! sweter cudo! spodnie maja fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zestawienie burgundu z czernią. Odważne połączenie dwóch rożnych motywów zwierzęcych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty ale efektowny zestaw :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, też się zakochałam w bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się podobają te rozporki w nogawkach :). Prostym spodniom dodają takiej "kropki nad i".

    OdpowiedzUsuń
  14. szukałam takich bordowych spodni ! Twoje są rewelacyjne :D
    świetny zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, sezon letni powoli dobiega końca, co przyjmuje z wielką rozpaczą :P Ja póki co po jesienne rzeczy jeszcze nie sięgam, baaaaaa.... pogoda mi na to jeszcze nie pozwala , a dwa w mojej walizce "takowych" brak! :)
    Pięknie jak zwykle , nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie. Gustownie i modnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, klasyczny zestaw! Najbardziej przypadła mi do gustu torebka z wężowym wzorkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię tą stylizacje ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne kolczyki, mam takie tylko w mniejszym rozmiarze:)spodnie super takich szukam, przymierzałampodobne w zarze i jakoś tak chyba za tęga jestem i mam za krótkie nogi ;) stylizacja bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Świetne połączenie burgund i czerni!
    3x tak!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Świetne połączenie burgundu i czerni!
    3x tak!!! :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość naprawdę dobrze wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz tu jak milion dolarów! Dziewczyno <3
    I muszę napisać, że... ubóstwiam Twoją figurę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!