02 września 2012

Sierpniowe Nowości Kosmetyczne



Witajcie, dziś kolejny post kosmetyczny :) Chciałam podzielić się z Wami moją opinią i spostrzeżeniami na temat nowo nabytych przeze mnie kosmetyków koloryzujących.

Chanel, podkład ujednolicający, 'Vitalumiere Aqua' 30 ml.

Jego aplikacja jest niesamowicie przyjemna i łatwa. Pięknie się rozprowadza nie tworząc smug, delikatnie rozświetla. Nie 'wędruje' w ciągu dnia po twarzy. Jest bardzo lekki, zapewnia średnie krycie.  Bogata i naturalna gama kolorystyczna, nie miałam żadnego problemu z dopasowaniem  sobie koloru (w przeciwieństwie do innych podkładów które do tej pory zakupowałam). Przepiękny zapach. Dość praktyczne opakowanie z kulką mieszającą (pozwalające zużuć kosmetyk do 'ostatniej kropli'). Stosuję go równolegle z Lancome 'Tein Miracle', który jest również moim faworytem. 




Chanel, róż do policzków, 'Joues Contraste' 4 g.

Na początku nie byłam przekonana... Do zakupu skłoniła mnie sprzedwczyni w Douglasie oraz pozytywne opnie w sieci. Po wypróbowaniu kosmetyku na drugi dzień nabyłam drugi w innym odcieniu :)  Podobnie jak ww. podkład przepięknie się nakłada. Nasycenie koloru możemy stopniować, kosmetyk nie jest mocno napigmentowany, a co za tym idzie nie ma obaw że zrobimy sobie nim rumieńcową 'krzywdę' na policzkach :) Przepieknie pachnie różami (zapach długo utrzymuje się na twarzy). Wg. mnie jeden z najlepszych jakie do tej pory używałam i z pewnością pozostanę mu wierna.




Yves Saint Laurent, puder rozświetlająco - matujący, 'Poudre Compact Radiance' 8,4 g.

Zapewnia cerze równomierność i matowy wygląd, jednocześnie podkreślając naturalny blask skóry.  Konsystencja jest bardzo lekka, dzięki czemu  gładko rozprowadza się na skórze, wywołując uczucie miękkości i komfortu. Niezależnie ile go nałożymy, nie daje efektu maski. Minus? Mało wydajny.



Helena Rubinstein, korektor pod oczy, 'Magic Concealer' 15 ml.

Na zakup skusiły mnie liczne pozytywne opinie internautek. Od dawna szukałam korektora 'idealnego'. Odpowiednio lekkiego, ale i dobrze kryjącego.  Do tej pory nic skutecznie nie radziło sobie z moimi podkówkami pod oczami (choć w dość dużym stopniu satysfakcjonował mnie korektor od 'Art Deco'). Uważam, że ten kosmetyk jest jednym z lepszych jaki używałam, aczkolwiek nie idealnym...  Pomimo lekkiej i nawilżajacej konsystencji bardzo ładnie kryje, rozświetla,  nie wchodzi w załamania. Wystarczy 1 mm paseczek na pędzlu aby zakryć wszelkie cienie, czy niedoskonałości. Jednak po kilku godzinach mam wrażenie, że kosmetyk się wchłania i jest mało widoczny.



NARS,  'Bronzing Powder' 8 g.

Jest to mój faworyt wśród kosmetyków brązujących (posiadam odcień Laguna). Zazwyczaj te które używałam do tej pory 'wędrowały' w ciągu dnia po twarzy, dawały zbyt pomarańczowy nienaturalny efekt, lub były kłopotliwe przy aplikacji... Produkt z NARS niesamowicie rzeźbi twarz i jest bardzo precyzyjny. Nadaje odcień lekkiej opalenizny, ale nie błyszczy się, bo nie jest dosadnie napigmentowany drobinkami rozświetlającymi (za czym nie przepadam).



Isa Dora , Eye Shodow Quartet , kolor '20 Classic Brown'

Pomimo tandetnego opakowania, postanowiłam się nie zrażać i wypróbowałam kosmetyk. Szczerze stwierdzam, że w tej kiepskiej kasetce kryją się niezwykle trwałe, aksamitne i bardzo dobrej jakości cienie. Kolory są bardzo naturalne, ładnie się ze sobą łączą i co najważniejsze - z bazą pod cienie (ja używam Art Deco) z powodzeniem utrzymują się od rana do wieczora na powiece. Wielkim plusem są matowe cienie - o które dość ciężko w gotowych kasetkach.



Astor, Quick'N Go! 8 ml

Pomocny, szeroki pędzelek pozwalający jednym - dwoma ruchami pomalować całą płytkę  paznokciową. Dość szybko schnie, ale nie zgadzam się z producentem, że w 45 sekund. Wystarczy jedna warstwa aby zapewnić całkowite pokrycie paznokcia. Utrzymuje się do 2-3 dni.


od lewej: 343 malinowy, 324 brudny brąz, 355 burgund


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam te astorki Quick'n Go - naprawdę błyskawicznie się nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki to ty masz genialne!♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki mają te róże, jak i cienie :)) A laguna mi się marzy..;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka Chanel - cudowna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody i nie tylko :) Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego zestawu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie nie inwestuje w kosmetyki luksusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o różu od Channel...

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nabytki!!ja równiez stawiam na marke i jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż chanel jest najlepszy na świecie. Mam już drugi odcień i zapewnienie ostatni.Cienie isa dora od dawna darzę sympatią a korektor HR należy do najlepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże do policzków prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja myślę nad tym bronzerem z NAR'SA jest obłędny !!
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę takiego zestawu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały, luksusowy zestaw, jakość jest najważniejsza, dlatego myślę, że jak najbardziej warto inwestować w takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Na bogato ;) Może i ja kiedyś będę mogła sobie pozwolić na takie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wspaniałych marek. Może kiedyś... Zapraszam http://ladyanjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że stawiasz na porządne kosmetyki do twarzy i w umie bardzo dobrze. :) W końcu twarz to taka jakby wizytówka, trzeba o nią dbać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw z kosmetykami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten tusz Diora- najlepszy w sumie jaki miałam okazje używać. Mega wydłuża rzęsy i ta trwałość- znakomita!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!