19 września 2012

White Shirt And Something Else

Niestety (albo stety) ale nastał czas 'sesji domowych'. Będę starała od czasu do czasu dodawać coś eksponującego naturę, ale w chwili obecnej, przy takich warunkach pogodowych kiepsko to widzę. Przeczuwam, że okres fotografii jesiennej i zimowej będzie skazany na takie właśnie domowe warunki...
Dziś mam do pokazania outfit 'warstwowy'. Ten sam model koszuli mogliście oglądać tutaj. Polubiłam go tak bardzo, że zdecydowałam się również na kolor złamanej bieli. Dziś debiutuje z szarymi jeansami oraz granatową marynarką z rękawami 3/4. Całość uzupełniłam wzorzystą apaszką, kremową kopertówką oraz dwutonowymi szpilkami.










koszula / shirt - Zara
spodnie / pants - Promod
marynarka / jacket - Reserved
torba - bag - Solar
szal / scarf - Reserved
bransoletki / bracelets - Madreperla (z pereł), Yes (za skóry)
kolczyki / earrings - Apart
zegarek / watch - Lorus
buty / shoes - Venezia

38 komentarzy:

  1. swietny zestaw:) i slicznie wygladasz gdy sie usmiechasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie, w koszuli i kopertówce jestem po uszy zakochana! :)
    Pozdrawiam i dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely outfit! I love your scarf and your shirt! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula i apaszka. Wygladasz swietnie
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie wyglądasz, świetny set ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!
    Częściej się uśmiechaj, z uśmiechem Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiechaj się częściej! Uwielbiam tę koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna jest ta koszula;):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna koszula, w jakiej cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak materiał? Warty tej ceny? Bo prezentuje się nieziemsko :))

      Usuń
    2. Materiał mocny, nie gniecie się. Cała jest świetnie uszyta. Ale za tę cenę mógłby być to już jedwab a nie jest...

      Usuń
  10. Śliczna koszula ! Ramiona ma przepięknie wykończone i są wielką ozdobą całej koszuli ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest przecudowna! Chusta jest baardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula i marynarka zawładnęły moim sercem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tej stylizacji!

    zapraszam do siebie www.365dayswithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej! Jak Ty mi się podobasz!!! A ta koszula... marynarka... torebka.... Przepięknie. Masz niesamowite wyczucie smaku!!! Zachwycam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stonowana kolorystyka w połączeniu z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula jest piękna !

    ale 169zł to zbyt wiele...

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jestes piekna! ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna koszula! :)
    aż sobie na nią ochoty narobiłam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna koszula, tak naprawdę nic jej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uprzejmie informuję, iż nominowałam Twój blog do Versatile Blogger. Post na ten temat pod adresem http://fashionawel.blogspot.com/.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna mgiełka i cudowna marynarka! pięknie się prezentują na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku wszystkie ubrania zachwycają ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta koszula! I całość też prezentuje się bardzo efektownie:)

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie:)
    http://onlyherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!