31 października 2012

Leather Skirt

W mojej szafie od długiego czasu brakowało skórzanej spódnicy. Do niedawna kojarzyły mi się z ciężkim, rockowym stylem, który nie do końca do mnie przemawiał...  Jednak po natrafieniu na wiele inspiracji w sieci postanowiłam rozejrzeć się za czymś odpowiednim  dla siebie. Jak zwykle nie zawiodłam się na sieciówce Promod, która w tym sezonie oferuje dość sporo skórzanej odzieży. Pragnę również zaznaczyć, że ich jakość nie pozostawnia niczego do zarzucenia. Dopiero teraz gdy stałam się posiadaczką owej spódnicy, dostrzegłam jej uniwersalność i ponadczasowość. Najbardziej podoba mi się jej połączenie z luźnym swetrem, który  nadaje swobodnego i mniej drapieżnego klimatu.  









sweter / sweater - F&F
spódnica / skirt - Promod
szal / scarf - H&M
torba / bag - Sabrina Pilewicz
zegarek / watch - Lorus
bransoletki / bracelet - (z cyrkonią) By dziubeka, Carre
buty / shoes - Jennifer & Jennifer

24 komentarze:

  1. Super spódnica...ja zakupiłam ekoskórę i bede sobie ją szyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw na TAK! Sama teraz nabrałam ochoty na skórzaną spódniczkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!
    Spódniczka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skórzana spódniczka od jakiegoś czasu chodzi za mną. Świetnie wygląda w zestawieniu z szarym sweterkiem, takie połączenie na ostro i na miękko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja - skórzana spódnica jest na prawdę fajna.

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie bardzo podoba taka garderoba :) lubię skórzane wstawki, pagony, lampasy albo jedna częśc garderoby jak np ta spódnica :) ja sama mam spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica ładna, ale ja bym wybrała rozkloszowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, klasyczny zestaw przełąmany szalem. Bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik jest boski !
    Pozdrawiam i Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio uznałam skórzaną spódnicę za coś niezbędnego w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo i ja mam ten problem mnie też ciągle brakuje takiej spódnicy!!Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się w końcu zaopatrzyć w skórzaną spódnicę! Sweter i botki idealnie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skórzana spódnica jest idealna na jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna spódnica, jak zawsze stylizacja stonowana i z klasą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny sweter w połączeniu z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek i skórzana spódniczka ??? idealnie :) moje ulubione kolory i Fantastyczne skromne dodadki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!