14 października 2012

My Autumn Colours

Mimo proponowanych przez stylistów wszelakich odcieni czerwieni, 'butelkowych' zieleni czy pasteli na jesienny sezon, mam swoje ulubione barwy po które z chęcią sięgam co roku, bez względu na panujące trendy. Zdecydowanie należą do nich brąz, karmel, czerń, oraz wszelakie beże. Dzisiejszy look utrzymany właśnie w mojej ulubionej stonowanej, jesiennej kolorstyce. Tweedowy żakiet połaczyłam z prostymi rurkami i czarnym, przyległym topem. Całość uzupełniają karmelowe baleriny oraz dwukolorowa torba z motywem wężowym. Nie mogło zabraknąć obszernego, pudrowego komina który ostatnimi czasy towarzyszy mi codziennie. 











bluzka / top  - H&M
żakiet / jacket - H&M
spodnie / pants - Zara
torba / bag - Romwe
okulary / sunglasses - Reserved
komin / scarf - Reserved
buty / shoes - Baldaccini


29 komentarzy:

  1. podoba mi się cała stylizacja ale bez balerin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdj :) Torebka jest boska:)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous outfit! I love your blazer! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna stylizacja;) wspanaile sie prezentujesz;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna klasyczna stylizacja, idealna na ciepły jesienny dzień. Świetny komin, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal i okulary !
    Zapraszam w wolej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny żakiecik i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita, masz klasę i styl, a zestaw - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Świetny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie idealnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Też się zastanawiałam nad tym żakietem, ale zdecydowałam szukać dalej, wolałabym inny deseń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolory i sliczny zakiet. Bardzo elegancko
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna torebka!;)
    Masz przepiękne włosy i coś niesamowitego w sobie - podejrzewam, że nawet w worku na ziemniaki wyglądałabyś pięknie! Masz taką klasę, do tego jesteś piękna, brak mi słów!:* I piszę to w 100% szczerze!

    Dodaję do obserwowanych, a teraz biorę się za przeglądanie Twoich starszych postów:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw, niby taki zwyczajny, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous outfit - those colors are lovely for fall. Very unique!

    Tasia

    OdpowiedzUsuń
  16. O jak pięknie! Uwielbiam Twoja klasę w strojach i to jak dobierasz dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, elegancka prostota ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancka prostota ;) świetna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka nie w moim guscie ale reszta zachwyca :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!