22 października 2012

Pędzle Do Makijażu



Miał być post z kolejną stylizacją, ale wczorajsza mgła pokrzyżowała mi plany co do plenerowych zdjęć.
Zatem dziś postanowiłam przedstawić Wam moje ulubione pędzle do makijażu.

Do nakładania podkładu używam pędzli Samanthy Chapman 'Real Techniques'. Szerszy pędzel (buffing brush) doskonale nadaje się do nakładania płynnych, lekkich podkładów, natomiast węższy (contour brush) do konsystencji gęstych, pudrowych (możemy używać równocześnie jeden i drugi - pierwszym rozprowadzać fluid a drugim skupiać się na miejscach trudniej dostępnych dla dużego pędzla). Zarówno jeden jak i drugi rozprowadza bardzo równomiernie podkład i 'oddaje' całość kosmetyku (nie wchłania go). Włosie jest niezwykle miękkie i trwałe.



Korektor pod oczy aplikuję również pędzlem 'Real Techniques', który dzięki swojemu unikalnemu kształtowi idealnie dociera nawet w najmniejsze zakątki delikatnej skóry wokół oczu (pointed foundation bursh ). Najmniejszy pędzel z tej serii służy do nakładania korektora punktowego (detailer brush). Nie mam problemu z niedoskonałościami. Pędzel używam najrzadziej.

Z żadnego pędzla 'Real Techniques' jaki posiadam nigdy nie wypadł ani jeden włosek.


od lewej: detailer brush, pointed foundation bursh


Kości policzkowe podkreślam skośnym pędzlem Inglot 3P przeznaczonym do aplikacji różu. Włosie jest miękkie, naturalne, nie wypada. Pędzel idealnie nadaje się do drobnej twarzy - jest wąski i precyzyjny, a dzięki specjalnemu wyprofilowaniu  nie ma problemu z aplikacją różu według własnego uznania.

Bronzer nakładam pędzlem Maestro 155. Firma jest moim faworytem (zaraz po S. Chapman) jeżeli chodzi o jakość i wykonanie pędzli. Włosie jest naturalne, pięknie przycięte (kształt łezki). Nie ukrywam - raz na jakiś czas wypadają włoski, ale nie przeszkadza to mocno podczas aplikacji kosmetków suchych. Pędzel idealnie rzeźby i nadaje kontur twarzy. Jest niezwykle precyzyjny. Ideał.



Do delikatnego zmatownienia twarzy pudrem sypkim w ciągu dnia używam pędzla zakupionego w perfumerii Douglas. Posiada włosie naturalne, ale jest ono dość szorstkie (szczególnie odczuwalne na podrażnionej twarzy po zabiegach kosmetycznych, solarium, itp.).  Spełnia swoją funkcję, ale uważam że za swoją cenę (ok. 50 zł), jakością i wykonaniem powinien być nieco lepszy.

od lewej: Douglas, Maestro 155, Inglot 3P



Cienie do powiek nakładam pędzlami: (od lewej) Maestro 6 z serii 410, Inglot 9S, Inglot 8OHP, Hakuro H77, Hakuro H70. 
Pędzle z Inglota są dobrej jakości, płaskim aplikuję kosmetyk, zaś 'kuleczką' go rozcieram. Moim faworytem jest pędzel Maestro - niezwykle mały, ale bardzo precyzyjny. Przy odrobinie cierpliwości i czasu możemy wykonać nim naprawdę fantazyjny i dokładny makijaż całego oka. Niesamowicie miękki. Najmniej przeze mnie lubiane są pędzle firmy Hakuro. Włosie jest naturalne, ale szorstkie i nieprzyjemnie w dotyku. Płaskim, szerokim aplikuję tylko bazę kolorystyczną, zaś 'puszkiem' rozcieram cień (ale zdecydowanie w tej roli lepiej się sprawdza 'kuleczka'  Inglot).


od lewej: Maestro 6 z serii 410, Inglot 9S, Inglot 8OHP, Hakuro H77, Hakuro H70. 


12 komentarzy:

  1. przydałyby mi się takie cudne pędzle.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widze taka kolekcję to aż wstyd mi sie ptzyznac, że ja mam tylko dwa pędzle - do pudru i do różu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pędzle Inglota i Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh no ja to muszę koniecznie zainwestować w dobre pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! Nice makeup brushes... What are the hair types of Real Techniques, Inglot, Hakuro and Maestro brushes? :)
    Thank's for visiting my blog.. Following you now! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello :)

      'Real Techniques' brushes are only made of synthetic horsehair (and one Inglot 9S), a rest is natural horsehair.

      Kisses!

      Usuń
  6. Hej :) A skąd masz takie pojemniczki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam dokładnie, nabyłam je jakiś czas temu... Bodajże Ikea ale nie jestem pewna.

      Usuń
  7. fajna kolekcja, mi tez do gustu przypadły pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!