01 października 2012

Ready For Winter

Przed chwilą przywitaliśmy kalendarzową jesień, ale szybko zmieniająca się pogoda zmusiła mnie do myślenia o zimowej garderobie. Stąd w mojej szafie pojawiły się kozaki, kominy i puchowa kurtka.
Jak wyglądają dla Was idealne buty na jesień - zimę? Dla mnie właśnie tak. Klasyczne, skórzane oficerki. Do modelu przekonałam się zeszłej zimy, do tej pory preferowałam kozaki na słupku, lub stabilnej szpilce. W tym roku sprzeciwiłam się tradycyjnej czerni i postawiłam na szlachetny, ciepły brąz.
Co do kurtki... Posiadam kilka wełnianych okryć wierzchnich, ale nic jest tak ciepłe i nie trzyma ciepła zimą jak puchowa kurtka. Może nie jest idealnym rozwiązaniem jeśli chodzi o elegancję, czy szykowność ale jestem strasznym 'zmarzluchem', dlatego ciepło i komfort liczą się dla mnie przede wszystkim. Co do koloru - zdecydowałam się na  pudrowy róż, ponieważ idealnie współgra z czekoladowym obuwiem.



płaszcz / coat - Reserved
komin / scarf - Reserved
buty / shoes - Baldaccini by Krimen




15 komentarzy:

  1. Ja również powoli przygotowuję się na zimę, ale na prawdę wielkimi krokami, jeszcze nie przywykłam do myśli, że jest jesień:) ale na pewno w tym roku na zimę kupię oficerki, Twoje są świetne:)A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz śliczny, zresztą w tym roku w Reserved jest mnóstwo świetnych okryć wierzchnich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty mam podobne z Gino Rossi ale zakładam je tylko gdy nie ma wielkich mrozów gdyż tak jak Ty jestem potwornym zmarzlakiem i wiecznie mi jest zimno w stopy grube skarpety niestety nie niwelowały tego odczucia. W ubiegłą zimę wreszcie pierwszy raz kupiłam buty w których nie marznę zimą nawet w największe mrozy:) buty są ze skóry dodatkowo ocieplane wewnątrz kożuchem na obcasie słupkowym i podeszwie traperowatej wysokiej dzieki temu nie jest mi zimno od podloza:) a ze często korzystam z komunikacji miejskiej dobre buty i ciepla kurtka z kapturem to podstawa:)

    pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oficerki są śliczne, niestety nie mogę nosić takich przylegających butów,bo mi łydki dretwieją:/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten komin z Reserved chodzi za mną od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też stawiam zawsze na płaskie buty - wygoda to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne buty, szukam podobnych ale czarnych
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tym zestawieniem kolorów, nie wpadłabym na to, że to może tak świetnie razem wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!