25 października 2012

Sabrina Pilewicz - New Bag






18 komentarzy:

  1. ale piękna.... chciałabym taką beżową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Marzę o takiej czarnej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na mojej liście kolejnych zakupów jest właśnie taka torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Sabrine niestety muszę wysłać do reklamacji, bo metal na blaszkach jakoś dziwnie ściemniał i pojawiły się coś jakby plamy ;(
    ps. przepiękne zdjęcia i bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo kupiłaś Romę:) Ja wybrałam fioletową, ale też się zastanawiam nad szarą, z tym, że ze skóry lakierowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te torebki :)
    Kochana gdzie ją kupiłaś?
    Ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torbę zakupiłam na stronie internetowej projektantnki: www.sabrinapilewicz.com

      Cena 800 zł.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!