19 listopada 2012

Black, Burgundy & Leather

Uwielbiam złotą, słoneczną jesień. Jest zawsze unikatowa. Korzystając z ostatnich ciepłych dni przedstawiam lżejszy, aczkolwiek warstwowy zestaw. Skórzaną spódnicę, którą mieliście już okazję obejrzeć, zestawiłam z gładkim sweterkiem, cienką apaszką, oraz prostymi botkami na słupku. Czerń przełamałam bordowymi rajstopami, które wydają mi się ciekawym rozwiązaniem na jesienną porę. Nie zabrakło okrycia wierzchniego - klasycznego, czarnego trencza.


sweter / sweater - Camaieu
spódnica / skirt - Promod
płaszcz / coat - F&F
torba / bag - Zara
szal / scarf - H&M
zegarek / watch - River Island
buty / shoes - Zara



24 komentarze:

  1. Skorzana spodnica to moj aktualny must have.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw ..rajstopki genialnie tu wyglądają i nawiązują do tegorocznych trendów :)))Świetne botki i torebka :)))Prosty aczkolwiek bardzo efektowny zestaw :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz , świetna spódnica i buciki :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie, prosto i bardzo ładnie, spódniczka jest doskonała, wyglądasz w niej rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym :)

      Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
      The-Bigwig

      Usuń
  5. fantastyczny zestaw;)

    tez lubie taka jesień;)

    Zapraszam na KONKURS:):) do wygrania torebka:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    piękna, elegancka stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam jesień, maluje ona takie barwy, że wychodza obrazy nie do podrobienia! Sliczna sceneria i piekne zdjęcia. Twoje ubranka podobaja mi się, wszystko od stóp do głów. a najbardziej to płaszczyk i torba!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jesienny zestaw ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka i elegancja, interesujące. Obserwuję i liczę na wzajemność :) Pozdrawiam imienniczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz!
    Bardzo podobają mi się buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość jest świetna, ale mnie najbardziej urzekły buty i torebka!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna całość. i zgodzę się z przedmówczyniami, że buty są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się cały zestaw;)
    ale najbardziej chyba płaszcz - jest cudowny
    jesteś bardzo ładna i masz piękne włosy
    dlatego obserwuję:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dziewczyna, cudne jesienne fotografie...:)))


    Masz wspaniałego bloga...!

    Będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny płaszcz! Do tego świetne zestawienie klasycznej, prostej torebki i butów - piękne połączenie! Świetna całość ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!