26 listopada 2012

Cherry Jacket

Mohito

22 komentarze:

  1. Piękny,ja tez poluję na bordowy żakiet :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bordowy żakiet w stylu militarnym jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful jacket!
    Thank you so much, for visitng my blog, I follow you with pleasure I wait you on my blog ;)
    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear! Thanks for visiting my blog! LOve yours!<3 This jacket is so nice! Love it!:) I follow you now! Hope you follow me back!:) Have a nice day dear!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, I love your blog! I'm your newest follower! It would be great if you followed me back!

    Check out my blog The Closet I Love!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny. Ma bardzo ładny kolor, czekam na stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful colour!!
    Kiss

    New post:
    http://www.tatilovespearls.com/2012/11/new-in-redele-sunnies.html
    FIRMOO Giveaway:
    http://www.tatilovespearls.com/2012/11/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. It is so lovely! I like the color!:) xo

    OdpowiedzUsuń
  9. What a beautiful cherry jacket. It's pure love :) :)

    -xoxo, FRANCES

    http://hayleytanya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Just lovely! =)

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor ;)


    a gdzie można znaleźć kosmetyki tej firmy bo jeszcze sie nie spotkałam.

    ;) pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupowałam na Allegro.


      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!