14 listopada 2012

Inglot Dry& Shine

Kolejny post kosmetyczny. Tym razem chciałam polecić Wam produkt do paznokci Inglot 'Dry& Shine'. Jest to preparat nabłyszczający, utrwalający lakier oraz powodujący jego szybsze schnięcie. Producent nie informuje na opakowaniu, ale dodatkowo kosmetyk nawilża skórki. Jak dla mnie jest fantastyczny!  Niestety ale mój harmonogram dnia i natłok obowiązków sprawiały, że nie zawsze miałam czas i ochotę na malowanie paznokci. Najgorszym czasem był moment oczekiwania aż wyschną. Ten produkt sprawił, że manicure stał się szybszy i przyjemniejszy. Przede wszystkim nie ma formy jak inne specyfiki  - przeźroczystego lakieru - lecz konsystencję olejku. Na świeżo pomalowane paznokcie aplikujemy jedną, bądź dwie krople utwardzacza. Schnięcie zależy od warstw nałożonego lakieru, jednak nie przekracza kilku minut. Polecam, warto spróbować.  



5 komentarzy:

  1. Wysuszacze to podstawa w mojej paznokciowej pielęgnacji :) Szkoda czasu na czekanie , aż lakier łaskawie wyschnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten magiczny preparat wysusza lakier czy też go utwardza? Mam inny produkt Inglota, który ma mieć podobne zastosowanie, jednak on tylko wysusza lakier, niestety go nie utwardza :( Po kilkunastu a nawet kilkudziesięciu minutach dalej możena lakier odgnieść. Maluję zazwyczaj 2 cienkie warstwy, więc nie powinno być problemu. Ja też nie lubię czekąć, zawsze mnie to strasznie denerwuje i zniechęca do malowanie paznokci. Może ktoś polecie jeszcze coć ciekawego?

    nkkb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyśpiesza schnięcie oraz utwardza. Po aplikacji odczekujemy kilka minutek i lakier jest twardy do takiego stopnia, że nie odgniata się ani nie roluje :)

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!