27 listopada 2012

My Wishlist


Zawsze gdy udaję się na zakupy i mam w planie rozejrzenie się za konkretną rzeczą, wracam do domu z czymś zupełnie innym niż pierwotnie planowałam nabyć... Najgorzej jest gdy potrzebuję czegoś na określoną okazję (sukienki, butów, torebki) a w sklepach kompletnie nie ma na czym oka zawiesić... Wówczas w ramach pocieszenia zdarza mi się zakupić jakiś inny drobiazg :) Też tak macie? Dziś stworzyłam własną listę 'must have' na najbliższe kilka tygodni. Poszukiwania czas zacząć!
  • skórzana, czarna kurtka
  • obszerny kardigan oversize (H&M)
  • futrzana kamizelka
  • skórzane bransolety (Dyrberg/Kern)
  • kalosze stylizowane na wzór oficerek (DAV)
  • złoty zegarek, tym razem na skórzanej, szerokiej bransolecie (Marc Jacobs)
  • torba Michael Kors model Jet Set Zip-Top kolor Vanilla

29 komentarzy:

  1. Torba! jest gennialma!i to co sklep DAV?

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska i kożuszek też na mojej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzana kamizelka też jest moim must have :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny zegarek ;] Także z różowego złota, ale Korsa ;)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna lista must-have, ale nawet nie chcę myśleć ile to musi kosztować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wszystko ! Sama ostatnio kupiłam torbę Korsa ( model Hamilton ) i powiem Ci ,że na żywo te torby jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach :)
    Bransoletki skórzane też fajne , ale mi szkoda wydać tyle kasy za kawałek skórki.. Nieraz widzę w centrach handlowych ,że są wyprzedaże nawet 50 % ,szczególnie po świętach :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się model Hamilton nie podoba... Wolę coś subtelniejszego i delikatnego. Najbardziej przypadł mi do gustu właśnie model Jet Set Zip-Top.
      A co do bransolet wykonanych z 'kawałka skórki'... W nich tkwi całe piękno i prostota, niezależnie od ceny :)

      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  7. thank you :) do you wanna follow each other this would be very cool :)

    OdpowiedzUsuń
  8. great :)
    love your blog :)
    ty for your lovely comment :)
    following u, kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się taka futrzasta kamizelka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rowniez jak wybieram sie na zakupy to z jakims zarysem tego co chce miec i co chce pokazac na blogu:) rowniez czesto tak bywa ze kupie cos czego nie planowalam albo jesli jest mi dana rzecz bardzo potrzebna to jej nigdzie nie moge dostac a kiedy juz tego nie szukam to widze ze ta rzecz jesli juz wszedzie dostepna:( niestety tak bywa ja to nazywam "pechem"zakupowym:( pozdrawiam i piekna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także mam swoje must have na najbliższy czas, planowałam zakup czarnej skórzanej kurtki, ale jak dla mnie to bez sensu na tą porę bo mieszkam w góracch i tutaj już się chodzi w kurtkach zimowych, więc skóra jak coś to na następny sezon a wiadomo,ze modne fasony mogą się zmienić :<
    Ale za to skórzane bransolety również są na mojej liście ;D
    pozdrowienia :)
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam tak właściwie zawsze. Wybieram się za czymś konkretnym, mam już w myślach dokładny zarys a okazuje się, że wychodzę z czymś zupełnie innym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really nice choice. I like style like that. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great wish list! That vest is gorgeous.

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful wishlist. I love all your picks <3
    xo

    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi Eva,
    nice blog, full of inspiracion, I'm glad I discovered your blog and I am your new follower. If you want, my blog is:

    jeannyrouge.blogspot.de

    ♥ ♥ Jeanny ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. podpisuję się pod Twoją listą, zwłaszcza pod futrzaną kamizelką:) pozdrawiam
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fany post, podoba mi się ta torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja równieź poluję na futrzaną kamizelkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!