05 listopada 2012

Officer's Boot

Znów sweter. Musicie mi wybaczyć, ale to moja ulubiona część garderoby o tej porze roku... Tym razem w połączeniu z granatowymi rurkami, oraz znanym już burgundowym szalem. Na jesienne długie spacery zawsze wybieram płaskie, klasyczne oficerki. Genialnie sprawdzają się chłodną porą, gdy pogoda płata figle. 

 
sweter / sweater - Promod
spodnie / pants - Mango
szal / scarf - H&M
torba / bag - Zara Basic
zegarek / watch - River Island
bransoletki / bracelet - (złota) H&M, Mohito
buty / shoes - Baldaccini & Krimen

32 komentarze:

  1. Bardzo fajnie. Nie było Ci zimno? ;) ciekawy sweter i bardzo dobry kolor.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wierzch był jeszcze trencz :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. ale świetny tył ma ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, prosty zestaw:) Niby prosta, a jednak nie banalnie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek, mam bluzkę o takim samym kroju! :) xx
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ten piękny burgund :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Sweterek jest wprost obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna klasyka, cudny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest cudowny :* chętnie sama przygraneła bym taki do swojej szafy :) masz bardzo ładne zdjecia :) urocze kolory i ciekawe kadry :* zachwycasz :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie kolorów <3 Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobny sweter i go uwielbiam. Bosko wyglądasz! Uwielbiam Twoje zestawy! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę!
    'Sąsiadka' z mojego rodzinnego miasta! :)
    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, a torba świetna :)pozdrawiam B*

    OdpowiedzUsuń
  14. Identyczną torbę kupiłam na Allegro, nie wiedziałam, że Zara ma takie w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zarze ten model pojawił się jako pierwszy, później inne firmy zaczęły kopiować tę torbę. Podobnie jak kultową prostokątną 'shopper bag' z zeszłego roku.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Całość prezentuje się świetnie! Sweterek masz niesamowity. Tak samo jak torbę i szal. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, rzeczywiście masz rację. Burgundowy szal pięknie się u Ciebie prezentuje :)
    Jestem zdecydowana na czerwone wino :)

    A całość wygląd świetnie :)
    Zainspirowałaś mnie tym burgundem z beżem :)
    Myślałam, że do Siebie kompletnie nie pasują a tu taka niespodzianka :)

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie. Podoba mi się. :))
    Świetny sweterek, szal i torba. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek bardzo fajny! To wycięcie na plecach super!
    Z twarzy jesteś bardzo podobna do mojej znajomej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny ten sweter z rozcięciem na plecach, bardzo fajne proste stylizacje :)
    obserwuję z przyjemnością
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny sweter i szal ;)
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek mi się bardzo podoba. zestaw niby zwyczajny ale bardzo fajny na co dzień.
    pozdrawiam i zapraszam http://spiky-little-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!