25 listopada 2012

Playing With The Texture

Wełna, jedwab, skóra, bawełna. Dziś w zestawie kolorystyka gra drugi plan. W dużej mierze skupiłam się na zróżnicowanej fakturze i różnorodności materiałów, które potrafią  ze sobą korzystnie współgrać, pomimo podobnych tonalnie barw. Na początek jednak pełny zestaw - z trenczem.

płaszcz / coat - F&F
bluzka / top - Zara
spódnica / skirt - Promod
marynarka/ jacket - Reserved
torba / bag - Mango
zegarek / watch - Lorus
bransoletka / bracelet - Madreperla
okulary /  sunglasses - Reserved
buty / shoes - Jennifer& Jennifer

32 komentarze:

  1. Klasycznie i bardzo kobieco :) Świetnie !

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, prawdziwy mix faktur zaprezentowałaś. :) Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka, torebka i trencz oczywiście. Mam podobny, ale jest bardzo cienki i niestety teraz już za bardzo nie mogę w nim chodzić, bo przeziębienie gwarantowane. :D

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, elegancki zestaw. Bardzo fajny płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny zestaw, nude to totalna klasyka w polaczeniu z czernia :) Idealna dla kazdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie , klasycznie ,ale buty mi się nie podobają.

    Pozdrawiam , miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam klasykę w Twoim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty świetnie pasują do spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, klasycznie, doskonale a zarazem ciekawie :) wygladas uroczo a zdjecia są bardzo ładne :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam identyczne buty, jak Ci się w nich chodzi bo jak dla mnie są bardzo wąskie i bolą mnie potem cale stopy do tego stopnia ze mi drętwieją palce a nie mam szerokich stop, chyba są po prostu źle wyprofilowane ale są piękne i noga w nich wygląda rewelacyjnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się w nich chodzi rewelacyjnie, uważam że są bardzo wygodne. Ale przyznaję, że mam bardzo wąską stopę.


      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Elegancko i z klasą.
    Mnie szczególnie zaciekawiła bluzka, jest bardzo kobieca, muszę znaleźć odpowiedni materiał i chyba sobie podobną uszyję.
    Dzięki za inspirację!
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, cieszę się że Cię zainspirowałam :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Klasyczny zestaw, a klasyka zawsze w cenie:)))Bardzo mi się podoba Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale sa takie klasyczne trencze :)
    uwielbiam Twoje torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie, seksownie, kobieco! Uwielbiam taki look!

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great!

    http://insofiashoes.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo kobieco i elegancko :) przepiekna spodnica :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałam się spytać, czy jesteś zadowolona z tej torebki?(http://eva-style.blogspot.com/2012/11/black-burgundy-leather.html). Myślę nad kupnem takiej samej w kolorze brązowym, ale się jeszcze waham. Będę wdzięczna za szczerą odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem zadowolona. Skóra jest bardzo dobrej i grubej jakości, torba trzyma fason. Sądzę że posłuży na lata i jest warta swojej ceny.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Very chic, love your hair style!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooh very elegant, and I LOVE that bag! Thank you for the comment on my page. Yes let's follow each other :-) I'm following you now. Hope you'll follow back.

    http://lifeasart215.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastic outfit, stunning photos. pozdrav

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your watch! I need some new :) And you look really great :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny zestaw:) bardzo mi się podoba:) elegancko:) a w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!