17 listopada 2012

Przechowywanie Kosmetyków

Jakiś czas temu kilka osób prosiło mnie aby pokazała Wam swoją toaletkę. Niestety ale takowej nie posiadam :) Wszystkie kosmetyki trzymam w jednej komodowej szufladzie. W związku z tym dziś chcę pokazać Wam mój pomysł na ich przechowywanie.
Świetnym rozwiązaniem są  plastikowe pojemniki - separatory (dostępne w Ikea). Dzięki praktycznym komorom możemy w fajny, prosty i funkcjonalny sposób zagospodarować nawet najmniejszą szufladę przepełniając ją swoimi ulubionym kosmetykami. Co najważniejsze - wszystkie są razem i są posegregowane, co pozwala na szybką orientację w terenie :)



I tak u mnie: pomadki mają swoje osobne miejsce (te z płaskimi korkami korzystnie trzymać do góry 'nogami', co pozwala na szybkie sięgnięcie po wybrany kolor). Zaś błyszczyki, tusze do rzęs i eyelinery trzymam w podłużnych komorach.



Największa przegroda sprawdza się fantastycznie w przypadku segregacji podkładów, pudrów czy róży do policzków (ułatwia przechowywanie większych kasetek, bądź szklanych buteleczek z  podkładami, które jak wiemy - potrafią posiadać różnorakie kształty).



Pozostałe miejsca to korzystnie rozwiązanie dla rozświetlaczy, bronzerów, czy pojedynczych cieni do powiek.




Lakiery i przybory do paznokci mają razem swój kącik w oddzielnym pudełku.



Inne posty kosmetyczne: Mocne i Zdrowe Paznokcie , Sierpniowe Nowości Kosmetyczne , Ulubione Kosmetyki Lipca , Make Up Cosmetics , Ulubione błyszczyki

12 komentarzy:

  1. Ja też segreguję kosmetyki w pojemnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Widzę też we wcześniejszych postach, że masz nową Romę!:) Sabrina Pilewicz uzależnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo trafnie to ujęłaś - uzależnia... ja już myślę nad trzecią :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. pięknie to wsszystko wygląda takie wyukładanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam w nieładzie ;)a i tak wszystko znajduję :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taka segregację :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł wygląda to bosko:0 tez musze cos z moimi pokombinowac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontenerki z Ikei są świetnym rozwiązaniem :) Sama z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, aż się zawstydziłam, bo w porównaniu z tak pedantycznym porządkiem w kosmetykach, ja mam po prostu żałosny bałagan:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!