22 listopada 2012

The Grating

Bez wątpienia najsłynniejszym i najbardziej rozpoznawalnym wzorem marki Burberry jest beżowo - czarno - czerwona krata, zwana również jako 'haymarket check'. Została użyta po raz pierwszy prawie 100 lat temu i wykorzystano ją jako podszewkę do płaszcza. Obecnie pojawia się w różnorodnej postaci - na parasolach, chustkach, walizkach... Do mnie  szczególnie przemawia jako design ozdabiający szale. Dziś postanowiłam połączyć ten motyw z ciemnym kolorem czerwonego wina, beżu i brązu.  Jak zwykle nie dodawałam dużo - postawiłam na wygodę i uniwersalność.  

sweter /  sweater - H&M
spodnie / pants - Zara
torba / bag - Mango
szal / scarf - Burberry
buty / shoes - Baldaccini by Krimen

23 komentarze:

  1. posiadam dokładnie taki sam szal ;) Fundamentalny element klasyki - to zdecydowanie szal burberry :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny szal i świetny zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. słynna kratka chyba najlepiej prezntuje się z bordem i beżem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny szal, chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna codzienna stylizacja ;) A szalika zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, sweter jest idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie, prosto i doskonale, wszystko idealnie do siebie pasuje, lubie takie zwykłe połaczenia :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, sama chętnie bym się tak ubrała

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w bordowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordo Ci pasuje . Też mam taki szal i bardzo go lubię .

    Wydaje mi się tylko ,że te kozaki za bardzo opinają Ci łydki i niestety pogrubiają .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jak ja kocham Burberry! Genialny zestaw- od stóp do głów!

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm...mam mieszane uczucia...ogolnie bardzo lubie Twoje stylizacje i posty kosmetyczne, jednak wydaje mi sie ze tak klasyczne , eleganckie i stonowane zestawy pasuja komus w bardziej ze tak powiem, dojrzalym wieku:)Ty za to jestes piekna 25-latka, ktora niektorymi powaznymi stylizacjami nieco sie postarza:)brakuje mi tu troche szalenstwa mlodzienczego ...:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ivono... Taki mam styl i dobrze się czuję w tym co noszę. Nie będę pokzaywała na blogu nieprawdziwych 'przebieranek', czy jaskrawych neonów tylko po to aby komuś bardziej przypaść do gustu, lub dlatego że są modne. Po prostu pokazuję siebie w 100% i jest mi niezmiernie miło, gdy Ktoś się tym inspiruje. Niezależnie czy jest to 25-latka czy 40-latka.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Fajne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. I have put my eyes on that bag too!

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks !

    Great outfit, the color combo is perfect!

    I follow you now, maybe follow back if you like mine ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!