06 listopada 2012

Wellington Boots

Witajcie. Dziś chciałam poruszyć temat obuwia, które króluje od kilku sezonów na ulicach, a mianowicie - kaloszy. Są bardzo praktycznym rozwiązaniem na jesienny czas, oraz w okresie wiosennych roztopów, kiedy klasyczne kozaki ze skóry mogą przemiękać. Domyślam się, że kalosze mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja od jakiegoś czasu należę do grona tych pierwszych :) Uważam, iż przemyślany, porządny i oryginalny fason potrafi ożywić nawet najbardziej ponury jesienny outfit. Mnie osobiście najbardziej odpowiadają te stylizowane na wzór oficerek, z łączoną skórzaną, bądz ortalionową cholewką (Tommy Hilfiger). Przedstawiam Wam kilka modeli. Co o nich myślicie?


Tommy Hilfiger
Guess

Hunter


19 komentarzy:

  1. ja nie dawno zakupiłam na próbę moje pierwsze "dorosłe" kalosze i muszę przyznać, że już je pokochałam :) Myślę, że wiele zależy od kroju, koloru i całości stylizacji z nimi. Gdybyś była ciekawa to mój ostatni post jest właśnie z kaloszkami :) zapraszam
    ana-looka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi obrazek - prawy dolny róg
    huntery z ostatniego obrazka wszystkie mi się bardzo podobają :) ja powoli zaczynam się przekonywać - im bardziej mi nogi przemakają ;p choć jeszcze nie znalazłam dla siebie odpowiednich

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama noszę huntery i uwazam ,że to jedna z lepszych modowych inwestycji dlatego POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie za bardzo przypadły mi do gustu..Ja wgl w zadne takie buty łydki nie potrafię wcisnąc:D

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, gdybym mogła je wszystkie mieć....<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, muszę tu wpadać częściej!!! Obserwuję i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko krótkie TH, wygodne lekkie niepocące :) Mam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś podchodziłam dość sceptycznie, ale powoli się otwieram na tego typu obuwie:) wybrałaś bardzo fajne wzory, które do mnie trafiają:) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie bardzo praktyczne buciki na jesień!
    przed ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kalosze to niezbędnik w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie kaloszki sa moim must have na ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zwłaszcza te z pikowanymi wstawkami , ostatnio doszłam do wniosku ze musze sobie zakupić jakieś kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale boskie są te kalosze, muszę też takich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już w zeszłym roku chciałam kupić sobie kalosze, ale jakoś się nie złożyło.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Przemiękać"??? W tym sezonie kup sobie koniecznie słownik j. polskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W języku polskim nie ma ani czasownika przemięc, ani zmięc, ani mięc, lecz tylko przemiękać, przemięknąć, zmięknąć i mięknąć."

      źródło: Magdalena Tytuła, Marta Łosiak "Polski bez błędów. Poradnik językowy dla każdego"

      "W naszym słowniku definicji znajduje się 7 definicji hasła przemiękać. Poniżej prezentujemy kilka najpopularniejszych definicji.

      » Definicja nr. 1: Wilżyć się, naciągać płyn.
      » Definicja nr. 2: Przemakać, zamakać.
      » Definicja nr. 3: Rozmakać, podmakać."

      źródło: www.definicja.net



      Radzę się samemu douczyć i zaopatrzyć w słownik... To że danego słowa nie znasz, nie znaczy że takiego nie ma.

      Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!