07 grudnia 2012

I Read...

Jakie jest moje ulubione czasopismo modowe? Fashion Magazine. Pojawia się on w 4 egzemplarzach na rok - istnieje możliwość zamówienia prenumeraty. Magazyn, jak rzadko który, jest poświęcony w 100% tematyce modowej (co prawda pojawia się jedna obszerna wzmianka o sztuce współczesnej, ale mnie to jak najbardziej satysfakcjonuje). Przejrzysty, czytelny, z dużymi fotografiami i interesującymi publikacjami. Znajdziemy w nim wywiady i artykuły poświęcone wyszukanym  modelkom, projektantom, czy kolekcjom z całego świata.


Z najnowszego numeru możemy dowiedzieć się co nieco na temat Kasi Struss, Gosi Baczyńskiej, Maisona Martina Margiela, czy Elin Kling. Eksperci podpowiadają nam co będzie obowiązkowym 'must have' w najbliższym czasie, oraz jak dokonywać przemyślanych i zadowalających nas zakupów za małe pieniądze. Według mnie najbardziej godnym polecenia jest artykuł Michała Zaczyńskiego na temat pochodzenia i historii logotypu, oraz podpowiedź redakcji jak zarobić na modzie w Polsce i rozkręcić własny biznes. Więcej rozpisywać się nie będę, jeżeli zechcecie sami doczytacie :) Zastrzeżenia? Jedno. Uważam, że ok. 1/3 wszystkich stron poświęconych na reklamy to trochę sporo, biorąc pod uwagę fakt, że czasopismo często nie wychodzi. Można by tą część z pewnością zastąpić jakąś ciekawą treścią.




26 komentarzy:

  1. ciekawe inspiracje :)
    Zainteresowałaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tego magazynu, ale wygląda ciekawie :) Domyślam się, że można tam znaleźć wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten magazyn, również go kupuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio właśnie miałam kupić! a kiedy wychodzi numer zimowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tuż, tuż... skoro mamy już początek grudnia :)

      Usuń
  5. Uważam, że jak jedna z niewielu- jest to gazeta na poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, nigdy nie słyszałam tym magazynie, a szkoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So cool! Thanks for sharing! I love seeing magazines from all over the world :-)

    http://lifeasart215.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie kupowałam już żadnego magazynu ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, że pierwszy raz o nim słyszę..wiele lat nei było mnie w Pl i nigdy nie trafilam na ten magazyn..brzmi ciekawie...ale poszukam
    Mam nadzieję,że synek nie bedzie się bał Mikołaja..moja córcia w tym roku bez łez, a synek pierwszy raz i tak odważnie;-)
    buziaki E

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your comment,,, I just saw your blog, and I liked it, You're beautiful, and I loved your post, did not know of this revista.Te follow, I follow you to me??
    I hope I have new post!
    xoxo
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny magazyn już mam w posiadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię sesje z tego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tu masz..
    ja właśnie dzisiaj kupiłam sobie magazyn 'pani' i tez muszę przyznać, że są tam interesujące i inspirujące rzeczy ;)
    A mogłabyś napisać o czym dokładniej piszą o blogu w Twojej gazetce?;)

    OBSERWUJĘ i liczę na to samo, pozdrawiam !

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to artykuł poświęcony Elin Kling, która prowadzi własnego bloga.

      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  14. Daleko w tyle jestem w kwestii polskich czasopism:)
    Z pewnością po przyjeździe zakupię magazyn przez Ciebie polecony:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tego typu czasopisma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym czasopiśmie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wielbię modowe gazety a tej jeszcze nie widziałam muszę poszukać ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się zapoznać z tym magazynem, jak na razie słyszałam o nim same pozytywne opinie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na mojego bloga : http://navitia0070.blogspot.com/
    Dodaję do obserwowanych, swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam tego magazynu nigdy w recę, ale wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!