20 grudnia 2012

Melange and Oversize (outfit)

Długi, luźny sweter oversize to jeden z najnowszych nabytków w mojej szafie. Dość długo szukałam swojego idealnego, wyimaginowanego modelu - miał być obszerny, ciepły, bez paska i najlepiej zakończony krojem półokrągłym... Znalazłam swój typ w sieciówce Carry.  Jego skład sprawia, że jest niesamowicie ciepły i nie ma konieczności ubierania się na 'cebulkę'. Bez obaw łączę go nawet z cienkimi topami nawet w czasie sporych mrozów (oczywiście pod okrycie wierzchnie). Dziś pojawia się z zestawieniem czerni, beżu oraz złota.

bluzka / top - Camaieu
spódnica / skirt - Zara
sweter / sweater - Carry
naszyjnik / nackle - Carry
bransoletka / bracelet - By dziubeka
zegarek / watch - River Island
torba / bag - Zara
buty / shoes - Zara



22 komentarze:

  1. bardzo ładnie, zegarek jest piękny ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki zestaw !
    Sweterek jest cudowny :*
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się połączenie tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny..uwielbiam takie...też znalazłam idealny tylko w bialo- czarnym odcieniu...SUPER NA MROZY!
    Ślicznie CI w okularach
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, kobieco i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweter, dokładnie takiego samego szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny zestaw,
    i bardzo ładny, subtelny makijaz, to załuga tego nowego pudru?
    dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Lubię delikatny makijaż, zawsze staram się z nim nie przesadzić :) A co do pudru - tak, był wówczas nałożony :)



      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Lovely outfit! Beautiful cardigan! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, ten sweter mi się spodobał, muszę go obejrzeć w Carry

    OdpowiedzUsuń
  10. oversize to mój ulubiony trend tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw ;)
    Okulary i zegarek bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter rzeczywiście fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear, thanks for stopping by, i like the neutral tones in your outfit, looks really chic and the oversized sweater is cozy and adorable!

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek i zegarek - cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny sweter i botki, wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look, ja bardzo lubię takie długie swetry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!