17 grudnia 2012

The Fur

Pewnie większość z Was zgodzi się ze mną, że absolutnym hitem ostatnich kilku sezonów są futrzane kamizelki. Sposobów i pomysłów na ich zestawianie jest wiele, jednak do mnie najbardziej przemawia połączenie z gładką koszulą, a podczas chłodniejszych dni - ze skórzaną kurtką. Przygotowałam dla Was kilka modeli takich 'futrzaków' :) Jeżeli o mnie chodzi to w tym temacie wygrywa dla mnie firma Ochnik. Oferują piękne, ciepłe, doskonale wykonane futra.




Ochnik
H&M
House, Orsay
Carry

Zara


14 komentarzy:

  1. Fakt, Ochnik ma najpiękniejsze propozycje, ale i też nie każdego na nie stać. Sieciówki w tej materii wygrywają.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam futrzane kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taka futrzana kamizelka to zimowy niezbędnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już w swojej szafie mam kamizelkę ,oczywiście nie z futra naturalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy jest słodki!
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! niestety tylko szczupłe osoby mogą sobie na nie pozwolić... ja mam wrażenie że mnie bardzo poszerzają

    OdpowiedzUsuń
  7. i totally love the leopard print right now..but these are adorable too... :) thanks for your visit to my blog! wanna stay in touch thru google/fb?

    OdpowiedzUsuń
  8. Futerka świetne. Przeglądnełam Twój blog, podoba mi się. Jeśli masz ochotę zapraszam do wspólnej obserwacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!
    Dwie pierwsze szczególnie mi się podobają, zwłaszcza beżowa - cudo!
    Dzięki za wizytę EVA, zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam futrzane kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooh love all of these, wish I had one of each!!:) Love the pictures in the snow, beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!