27 grudnia 2012

Warm Coat (outfit)

Za nic w świecie nie zamieniłabym zimą puchowej kurtki na wełniane okrycie wierzchnie. Pomimo, że tych drugich posiadam kilka uważam, że nic nie sprawdza się lepiej w roli ocieplacza jak pikowany, puchowy płaszcz (szczególnie jeśli ma wypełnienie z pierza). Co prawda - może są mniej efektowne i szykowne, ale zimą stawiam całkowicie na ciepło i wygodę. Dziś połączenie pudrowej 'puchówki' z burgundowymi rurkami, kremowym swetrem o grubym splocie oraz dodatkami w beżowym kolorze. 


sweter / sweater - F&F
spodnie / pants - Reserved
płaszcz / coat - Reserved
szal / scarf - Reserved
torba / bag - Mango
bransoletka / braclet - By dziubeka
buty / shoes - Jennifer&Jennifer 



20 komentarzy:

  1. uwielbiam połączenia bordo+beże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw! Uwielbiam takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudownie <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek. Burgundy są już wszechobecne, niczym Kimbra i Gotye na facebooku, ale i tak je bardzo lubię! PS. Rany boskie o której Ty spać chodzisz?! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny sweter i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz ślicznie pomimo zimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się, że taki płaszczyk jest niezastąpiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne połączenie kolorów!
    urzekł mnie odcień spodni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój sweterek jest piękny
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie!
    a kurka puchowa u mnie też króluje.
    powodzenia w 2013 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ma śliczny kolorek, uwielbiam połączenie różu i bieli :)
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny ten Twój płaszczyk, ja ostatnio kupiłam sobie też pikowaną kurteczkę i jest mi w niej super ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta bransoletka skradła mi serce, miłość od pierwszego wejrzenia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!