14 grudnia 2012

Winter Time (outfit)

Podczas najostrzejszej zimy lubię ubierać się wygodnie, ciepło i mniej zobowiązujaco. Dlatego dziś połączenie grubego, wełnianego swetra z granatowymi jeansami i wysokimi kozakami w beżowym odcieniu. Nich Was nie zwiedzie brak okrycia wierzchniego - zostało ściągnięte dosłownie na kilka chwil, aby pokazać to, co miałam pod spodem.  


sweter / sweater - F&F
top / top - Zara
spodnie / jeans - Lee
torba / bag - Sabrina Pilewicz
buty / shoes - Jennifer&Jennifer






27 komentarzy:

  1. Takie polaczenie na ogol skraca dziewczyny (chodzi mi o dlugosc swetra), a Tobie poprzez dodanie tych butow udalo się optycznie zyskac dodatkowe kilka centymetrow :) wygladasz oszalamiajaco! Stylizacja bardzo mi się podoba, wygladasz jak taka krolowa sniegu, a do tego jestes niesamowicie piekna :)
    Ja także w okresie zimy stawiam bardziej na prostote, wygode i cieplo, bo idac na zakupy nikt nie widzi co mam pod dluga parka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.


      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Such a pretty winter look - I love all of the soft colours against the snowy background!
    xox,
    Cee

    OdpowiedzUsuń
  3. niczym Królewna Śnieżka - pięknie! :)
    sweter bardzo udany, świetnie połączony z delikatną, ale barwną górą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw:) sweter idealny na zimowe, chłodnie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna stylziacja;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;) jeśli masz ochotę;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-torebke-kopertowke.html

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie wyglądasz!
    sweter jest rewelacyjny!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo mam takie same buty :) ładna stylizacja.

    Zapraszam serdecznie do poczytania mojego postu o tym, że zakupy są tańsze niż psychiatra:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/2012/12/shopping-is-cheaper-than-psychiatrist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz, piękne jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie1 Piękny jest ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wyglądasz i 3maj się cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niezwykle delikatnie i subtelnie <3 cudownie wyglądasz!
    pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful and love the contrast with the snow! I am sorry for replying so late. I have been very busy these past weeks :(
    Hope you come back soon!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful.. love the sweater and boots:)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sceneria bajkowa, Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, ten sweter i torba boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto, elegancko i z klasą. Jak zawsze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!