07 stycznia 2013

Painting Image (outfit)

Wykorzystując plusową temperaturę, jaka towarzyszyła nam przez ubiegłe dni postanowiłam pokazać w zestawie kilka ostatnich nowości. Punktem centralnym całej stylizacji jest niewątpliwie sukienka - uwielbiam niebanalne motywy na odzieży, nie satysfakcjonują mnie śmieszne printy, czy proste nadruki. Wolę coś bardziej misternego. Kwiecisty design przemówił do mnie już w pierwszej chwili gdy go zobaczyłam, dodatkowym atutem jest jego malowniczość i artystyczny klimat. Całą resztę utrzymałam w klasycznej czerni z dodatkiem odrobiny złota.

sukienka / dress - Reserved
marynarka / jacket - Mango
bransoletka / bracelet - KoTo
buty / shoes - Zara

46 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta sukienka jest cudowna! No kurcze zachwycam się nią! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziorna Kiecka świetnie dobrana do stonowanego żakietu:D dla mnie ideał:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm, świetny zestaw, a sukienka wręcz genialana.... kwiaty... uwielbiam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie byłam na Twoim blogu, bo zrobiłam sobie przerwę, ale muszę przyznać , że coraz bardziej się rozwijasz,,,
    Dzisiejsza stylizacja przypadła mi do gustu, bo jest prosta i elegancka.
    Sukienka jest pewnie bardzo wygodna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest naprawdę piękna! Ślicznie Ci w niej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny zestawik:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancko, bardzo mi się podoba taki zestaw ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka przecudna! oczywiście króluje w tej stylizacji, ale każdy jej element jest obłędny i tworzą idealną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest bardzo ciekawa. Podoba mi się w połączeniu z guzikami na marynarce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam takie naturalno-artystyczne wzory niż zwykłe printy :) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sukienka ! Ale czy ten żakiet nie jest ciut za duży na Ciebie ? Mam taki sam czerwony.. a teraz żałuję ,że nie kupiłam jeszcze granatowego :P

    Pozdrawiam , miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale mniejszego rozmiaru niż 36 nie było.

      Usuń
  13. wzór sukienki jest piękny!
    ale marynarka to istne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie, łał! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest piękna, nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja sukienka ma śliczny, kwiatowy print :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna sukieneczka:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty trochę skróciły Ci nogi :( szkoda ale ta marynarka jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie jak zawsze piękna klasyka, którą i ja uwielbiam )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta sukienka jest zniewalająca, jestem zachwycona jej fasonem i wzorem :*
    Wszystko jest doskonałe :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz cudownie :) Wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem dlaczego, ale na czwartym zdjęciu strasznie przypominasz mi Camillę Belle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ktoś napisał, że marynarka za mała... nie zgadzam się, leży bardzo dobrze. Jeżeli chodzi o koszulki i bluzki, to faktem jest, iż te ze śmiesznymi printami czy nadrukami nie nadają takiej elegancji i zwiewności jak flostyczne wzory. A Tobie te zdecydowanie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny zestaw i przepiękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja. Podoba mi się jak połączyłaś strój z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka jest genialna:) ma bardzo ciekawy motyw:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka !!!<3
    śliczne wygądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG This dress! Amazing!!!
    You got a new follower! <3

    http://oreidisse.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!