14 kwietnia 2013

TODAY (OUTFIT)

Witajcie po krótkiej przerwie! Wracam do Was z mnóstwem pomysłów na stylizacje, z nową wiosenną szafą i (mam nadzieję) owocnymi inspiracjami :) Przedstawiam Wam luźny i swobodny zestaw, w którym główną rolę aczkolwiek subtelnie, gra motyw angielskiej kraty. Pikowana, lekka kurtka jest moim numerem jeden od jakiegoś czasu, doskonale się sprawdza w wielu połączeniach, szczególnie w sezonie przejściowym. Dziś połączyłam ją z klasycznymi jeansami, oficerkami i małą kopertówką. Miało być na luzie i wygodnie :) Jak Wam się podoba?

kurtka / jacket - no name
spodnie / jeans - Lee
torba / bag - Bestini
szal / scarf - Burberry
bransoletka / bracelet - By Dziubeka (tutaj)
buty / shoes - Baldaccini by Krimen

23 komentarze:

  1. bardzo lubię pasujące do siebie wzory, pozdrawiam wiosennie ;)

    Pat

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój zestaw jest świetny :) Urzekła mnie Twoja torebeczka i bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, kurtka jest super:)

    +zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba ten zestaw ;) świetna krata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurteczka i torebka :) Całośc bardzo fajna i na luzie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nic dodać nic ująć;) świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię pikowane kurtki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your look !!


    Also still want a scarf like that haha :)


    Kisses !

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie tej pikowanej kurteczki z tym szlem jest rewelacyjne! Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kratkowanej podszewki kurtki i apaszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!