17 maja 2013

CZWARTY MIESIĄC ĆWICZEŃ Z EWĄ CHODAKOWSKĄ - EFEKTY

Witajcie Kochani! Jakiś czas temu wspominałam Wam że ćwiczę z Ewą. W przyszłym tygodniu mijają 4 miesiące od kiedy trenuję Jej programy. Prócz regularnych i intensywnych ćwiczeń stosuję zasadę zrowego odżywniania, o której wspominałam tutaj. Dziś pragnę podzielić się z Wami moim 16-tygodniowym efektem :) Mam ogromną nadzieję, że tymi postami motywuję jakieś osoby do działania i większej aktywności fizycznej :)

Podsumowanie 4-tego miesiąca ćwiczeń:

  • łącznie minus 8,5 kg
  • minus 13 cm pas
  • minus 12 cm talia
  • minus 11 cm biodra
  • minus 9 cm udo
  • minus 4 cm nad kolanem
  • minus 3 cm łydka


A oto szorty, które kupiłam rok temu i chodziłam w nich latem. Chyba szykuje się duuuuża wyprzedaż szafy :) 


Dodatkowo korzystając z pięknej, słonecznej pogody od ostatniego miesiąca zaczęłam uprawiać jogging, jeźdzę na rolkach i rowerze. Nabyłam kilka przydatnych sportowych ciuszków o których wspomnę Wam już niebawem, w kolejnym poście. Pozdrawiam!

58 komentarzy:

  1. Wooouuuuuu, rewelacja...
    Gratuluje..
    Chyba zamienie text "musze sie za siebie wziąć" na text - "Biorę się za siebie"
    :))
    Obym miała efekty choć w połowie takie jak Ty...
    superrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się rękami i nogami pod tym :)

      Usuń
  2. Ale Ci gratuluję! :) Po prostu SUPER efekty!

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie gratulacje :) jest spora różnica :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuje się zainspirowana:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Efekty są bardzo widoczne. Ja też zastanawiam się czy przejśc na dietę.. :) Do wakacji w sumie jeszcze kilka tygodni, więc może kilka kilo uda mi się zrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Dieta to nie wszystko... Owszem przy zastosowaniu odpowiedniej zgubisz kilogramy, ale gdy dodatkowo dołożysz program ćwiczeń będziesz ujędrniać i rzeźbić swoją nową sylwetkę. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  6. WOW! Mega!
    Szczerze gratuluję !!!
    Ja dopiero zaczęłam a takie info jeszcze bardziej mnie motywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale efekty! Jak ktoś chce, to wszystko można! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle ! ;D Gratuluję efektu i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...to robi wrażenie! Gratuluję i nie ukrywam, że mnie zmobilizowałaś do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba biorę się do roboty!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! 4 miesiące? Biorę się za siebie od jutra!!

    OdpowiedzUsuń
  12. PODNOSZĘ SZCZĘKĘ Z PODŁOGI!!!! :OOOOOO
    Super zmiana!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dążę do tego, by wyglądać jak Ty! Piękna metamorfoza <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem! taka zmiana ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko :O rewelacja! gratuluję silnej woli! :)
    jednak mi się chyba nie do końca podobałby u mnie taki kształt brzucha :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow! Naprawdę widać efekty, super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Gratuluje silnej woli!
    Jestem ciekawa jaki rozmiar ubrań nosiłaś wcześniej, a jaki teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było 36/38. Teraz jest 34/XS, aczkolowiek zdarza się że i te są za duże :)

      Usuń
  20. podziwiam Twoją silną wolę :) ja nie muszę schudnąć, ale przydałoby się ujędrnić ciało i też myślę o ćwiczeniach z Ewą jednak jak na razie nie mam odpowiedniej motywacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Ewa! Gratuluję wytrwałości!!! Jak przeczytałam 4 miesiace to byłam w szoku a i efekt jest fantastyczny ;)
    Ja również ćwiczyłam z Ewą Chodakowską przez msc i przestałam bo widziałam efekty i pomyślałam, ze wystarczy, a później żałowałam. Niedawno znów zaczęłam i ćwiczyłam msc ale musiałam przerwać z pewnego powodu i teraz zamierzam znów zacząć i robić to jak najdłużej. Tym zdjęciem na prawdę motywujesz :)
    Życzę Ci jeszcze lepszych efektów i nieprzestawania tego robić!
    Ściskam mocno i pozdrawiam!
    Monika :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Tylko 8,5 kilo? Wyglądasz duuuużo szczuplej niż wcześniej. Rewelacyjna figurka!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo motywujące :) musze wreszcie zacząć ćwiczyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę bardzo imponujące osiągnięcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widac ze ciezko i sumiennie cwiczysz z Ewa! Bravo! :-)
    Ja tez nia cwiczylam, ale potem przeskoczyłam na inne aktywnosci: fitness w clubie, plywanie a teraz wkrecam sie w bieganie!Zapraszam serdecznie do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widac ze ciezko i sumiennie cwiczysz z Ewa! :-) Gratuluje! :-)
    Ja tez z nia cwiczylam ale potem przeskoczylam na fitness w clubie, plywanie a teraz wkrecam sie w bieganie :-) Zapraszam cie serdecznie do siebie :-) Mysle ze mamy wspolne tematy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Ale efekty- brzuszek marzenie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniale efekty, gratuluje,
    dzieki tobie bede dalej cwiczyc bo i sobie obiecalam 60 dni wytrzymac, cwicze codziennie, turbo albo killer juz ponad 30 dni i zero efektu!!! moze to dopiero po jakims czasie dziala?

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale efekty, gratuluje
    Ja dalam sobie 60 dni zeby zobaczyc czy te cwiczenia dzialaja ale jestem juz po polowie (codziennie albo killer albo turbo) i..... nic, zupelnie nic, ale jeszcze nie trace nadziei

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Gratulacje! Ja za kilka,dni mam równo miesiąc ze skalpelem i zdrowym odżywianiem i też jestem zachwycona efektami!

    OdpowiedzUsuń
  31. mogłabyś napisac cos wiecej o diecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://eva-style.blogspot.com/2013/03/cwiczenia-z-ewa-chodakowska-dieta.html

      Usuń
  32. Z N A K O M I C I E

    motywujesz jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  33. o wow !!!! Mega efekt, ja zabieram sie za jej treningi od dawna, ale jakos mi to nie wychodziło do tej pory :( W przyszłym tyg na 100% zaczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogromne wyrazu uznania! Grauluje i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super efekty!! ja cwicze juz 18 dni-codziennie-skalpel i tez juz centymetrów mniej. Także kobietki polecam bardzo! a zaznaczam,ze mam mało czasu- pracuje i wychowuje 3 letnią córke:) ale jak sie chce to sie na wszystko znajdzie czas... Powodzenia :)

      Usuń
  35. A ktore cwiczenia robilas.? Chodzi mi o kolejnosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Killer 4 razy w tyg, raz Turbo i raz Skalpel

      Usuń
  36. Moje uznanie!!! Jesteś moją motywacją!!! Zaczynam od jutra!!!
    PZD
    POdpisano:
    Niepewna siebie mamuśka pragnąca być sobą (ciałem):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie! Trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  37. jak się zmotywować do ćwiczeń? tez chcę mieć pękny brzusio ale prędzej bym się zagłodziła niż wytrwała w ćwiczaniach...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!