18 maja 2013

REEBOK TRAINTONE - czyli trening czas zacząć!

Jakiś czas temu gdy zaczęłam intensywniej ćwiczyć i biegać nabyłam buty Reebok TrainTone Anthlin z kolekcji ReeTone. Dziś chciałabym przedstawić moją opinię na ich temat, szczególnie osobom poszukującym dobrego obuwia sportowego, bo z własnego doświadczenia wiem jak cieżko takie znaleść i dopasować do stopy.  


Dlaczego zdecydowałam się właśnie na Reebok TrainTone?

Po pierwsze naczytałam się dużo pozytywnych opnii na ich temat w Internecie. To przekonało mnie do poszukania ich w sklepie stacjonarnym. Już od pierwszego założenia na stopę, czujemy że buty są niesamowicie wytrzymałe, wykonane z naprawdę solidnych materiałów. Cholewka zewnętrzna wykonana z materiałów tekstylnych i syntetycznych dzięki czemu but jest niesamowicie wygodny i mocny. Podeszwa buta  wykonana z gumy kauczukowej.



Czym jest system TrainTone?

TrainToneTo rewelacyjna i rewolucyjna technologia zainspirowana elastyczną piłką do ćwiczeń, opracowana przez firmę Reebok. Stanowi rozszerzenie systemu EasyTone, który został dostosowany do potrzeb treningu na siłowni. Oparta na systemie dwóch podkładek balansujących umieszczonych w podeszwie buta, wywołujących naturalną niestabilność - mięśnie zmuszone są do bardziej intensywnej pracy. Przemieszczające się w podkładkach powietrze zapewnia delikatne poczucie balansowania, kształtując i wzmacniając, podczas ćwiczeń, najważniejsze mięśnie nóg.


TrainTone




Czym jest system Smoothfit?


smoothfitKolejna technologia to Smoothfit opiera się na bezszwowej konstrukcji. Jest to specjalna technologia opracowana przez Reeboka, minimalizuje obtarcia skóry i nadaje gładki, opływowy i nowoczesny wygląd. W technologii Smoothfit wyeliminowano wypukłości szwów poprzez nową technologię ich wykonania oraz pokrycie ich płaskimi taśmami łączącymi.


W podeszwie buta zastosowano system Moving Air Inside - podkładki balansujące wbudowane w podeszwę buta pod pietą i przednią częścią stopy stymulują pracę mięśni pośladkowych o 28%, ścięgien podkolanowych o 11%, oraz łydek o 11%. 




Buty są naprawdę wygodne i warte swojej ceny. Używając słowa 'wygoda' mam na myśli etap, który zaczyna się po opanowaniu nauki chociażby chodzenia  na takich podeszwach, bo  początki są trudne :) Polecam każdemu, kto trenuje i pragnie zaangażować podczas treningów jeszcze intensywniej niż dotychczas poszczególne partie mięśniowe nóg. Po aktywnym treningu różnica jest naprawdę odczuwalna niż w 'zwykłym' obuwiu przeznaczonym do biegania czy fitnessu.

4 komentarze:

  1. Z tego co się orientuję to buty z taką podeszwą są właśnie najlepsze do biegania w mieście, drogą asfaltową:) Ja musiałam szukać takich do biegania polnymi drogami. Asfaltem biegnę z 300 metrów, resztę trasy po piasku, ziemi, po ściółce leśnej. W tym celu sprawdzają się Nike Dirt 9 (akuratnie je kupiłam na początek).

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie myślałam o takich butach ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują, od razu zachęcają do aktywności fizycznej, którą ja muszę progresywnie wcielić w życie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam już jakiś czas nad zakupem tych butów i chyba mnie przekonałaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!