23 maja 2013

SPORTOWY LOOK

Dziś chcę pokazać Wam kilka sportowych inspiracji. Jeżeli chodzi o odzież sportową stawiam przede wszystkim na wygodę, oraz wysoką jakość materiałów. Ma to niebanalne znaczenie, jeśli chcemy aby nasz trening był w pełni efektywny, a my usatysfakcjonowani i gotowi na dalsze wyzwania :)

Zestaw 1

top - Domyos (Decathlon)
legginsy - Adidas 'Performance'
opaski do włosów - Adidas
buty - Reebok

Zestaw 2
bluza - Nike 'Running'
szorty - Nike 'Running'


Zestaw 3
bluzka - Adidas 'Reload Image' (tutaj)
szorty - Nike 'Trainng'

Zestaw 4
top - Diverse
szorty - Nike 'Trainng'

26 komentarzy:

  1. Strój do ćwiczeń jest bardzo ważny. Zestaw nr 1 naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stroje super, a efekt do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zestawy. 2 i 3 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz ! Masz super figurę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 zestaw jest super, chociaz każdy na swój sposób kusi. Ale mnie zachęciłaś do ćwiczeń :) Jesteś niezłą motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje figura jest idealna! świetny zestawy ;) aż chce się biegać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka z zestawu nr 4 boska, niby prosta, ale wygodna i ma piękny kolor :)

    poza tym szukam spodni/legginsów jak z zestawu nr 1

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie zestaw trzeci, ponieważ lubię takie luźniejsze rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. oj widać, że schudłaś, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny look! Każdy z nich!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne profesjonalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz! fajne ciuchy, dla mnie szczególnie zestawy 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz super figurę! A ciuszki świetne, aż chce się ćwiczyć w takich strojach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna 1. Ten top ma usztywniany stanik ? I bardzo mi się podobają spodenki z nr 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest usztywniany. Pozdrawiam!

      Usuń
  15. ostatni zestaw najfajniejszy, taki kolorowy i wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wpis, mi się wszystkie sety podobają, ale jak idę na siłkę to ubieram ten pierwszy, nie ma co czarny wyszczupla :D i te spodnie climacool są świetne:)
    Poza tym masz świetną figurę :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna :) i uważam że żadna dieta nie da takich super efektów jak właśnie ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej chciałam kuoić jakieś fajne szorty np takie jak masz Ty kolorowe nike running, mogłabyś podpowiedzieć gdzie kupiłaś? chodzę po sklepach i nie ma nic kompletnie :( zielona bluza nike też cudowna! <3 Proszę odpisz, zależy mi. Podziwiam Twoje efekty! ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty kupiłam w salonie Nike w Lublinie, zaś bluzę w sklepie firmowym u mnie w mieście.

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!