28 czerwca 2013

BASIC


Po kilku stylizacjach zdominowanych przez kolor nie byłabym sobą nie wracając do swojej ukochanej czerni i bieli... Nie wyobrażam sobie lata bez bieli, sprawdza się praktycznie zawsze i w każdej sytuacji, a w połączeniu z czernią grają razem duet nieśmiertelny. Dziś niewątpliwie elementem dominującym jest aplikacja na t-shircie współgrająca z paskami na marynarce. Reszta skromna i minimalistyczna.


bluzka - RESERVED / spodnie - RESERVED / marynarka - H&M / torba - MANGO / buty - MAXONI / bransoletka - BY DZIUBEKA

22 komentarze:

  1. zestaw na wielki WIELKI! Plus:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!
    Bardzo podobają mi się spodnie. Dawno temu je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie klasyczne zestawy, choc czasami nudno wygladaja, u Ciebie zestaw ozywila swietna marynarka w paski i ta piekna elegancka pikowana torba :)
    bardzo lubie taki styl,
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja;) bardzo podoba mi się Twoja marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie, a ta torba-genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialnie! Świetnie wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja idealna: swietna marynarka, super buciki. Calosc elegancka i stylowa. Podoba mi sie!
    Pozdrawiam Cie serdecznie. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! jak dla mnie stworzyłaś zestaw idealny! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :) Ja już dodałam do obserwowanych kilka chwil temu :) Mam do Ciebie pytanie, więc wyślę maila. Będę wdzięczna za odpowiedź! Pozdrawiam

    www.voguerka.blogspot.com
    www.facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna torebka i marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka jest przecudna! Fajny look! Bardzo stylowo, super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się połączenie t-shirtu i marynarki! Widziałabym tu jednak obcasy lub koturny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam jeszcze ochotę na Conversy :)

      Usuń
  13. Taką torebkę bym chętnie przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!