16 czerwca 2013

DIRTY JEANS


Jaka jest najszybsza i najprostsza w świecie stylizacja? Oczywiście t-shirt i jeansy :) W tym roku na korzyść wygody coraz częściej zamieniam zwiewne, kobiece topy na zwykłe, bawełniane koszulki. I wiecie co? Wcale nie sądzę że są od nich mniej kobiece i uwodzicielskie. Dzięki ciekawym nadrukom i aplikacjom pomysłów na ich połączenie jest tysiące. Wszystko zależy od naszej wyobraźni. Dziś właśnie w roli głównej jeansy vintage i szary t-shirt. Ażeby nie było za bardzo codziennie - dodałam elegancką galanterię, w postaci lakierowanej kopertówki i dwukolorowych szpilek.

t-shirt - RESERVED / spodnie - RIVER ISLAND/ buty - VENEZIA / zegarek - LORUS / bransoletka - BY DZIUBEKA




24 komentarze:

  1. najszybsza. najprostsza.
    a jakże efektowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie bardzo :))


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygodnie i elegancko !
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, cała stylizacja zdecydowanie na tak! Zmieniłabym jedynie buty na czarne, lakierowane szpilki (wyższe od tych, które masz). Powiedz proszę, jakiej firmy jest kopertówka? Jest rewelacyjna poszukuję podobnej już od dłuższego czasu;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i wygodnie, a do tego nutka elegancji w postaci butów i torebki - jestem na tak !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Czasami takie najprostsze rozwiązania są najfajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, podoba mi się wszystko.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny, codzienny i ciekawy zestaw, bardzo w moim guscie
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz spodnie i buty super <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę ostatnio o takich spodniach właśnie połączonych z czerwonymi szpilkami, dla mnie wygląda to nieziemsko i seksownie!

    Zazdroszczę szpilek, wyglądają świetnie i bardzo podoba mi się czarny nosek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za odwiedziny :) dodaje do obserwowanych bo bardzo podoba mi się Twój styl i zapraszam ponownie do mnie :)) p.s. rewelacyjne baleriny i spodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwoliłam sobie na promocję Twojego bloga na https://www.facebook.com/LorusWatches. Nie będziesz miała mi za złe? ;)

    Pozdrawiam cieplutko.
    Bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!