09 czerwca 2013

MAXI MINT SKIRT


Nareszcie w tym roku skusiłam się na swoją pierwszą 'maxi' spódnicę. Przyznam się szczerze, że zakup był całkowicie spontaniczny i nie planowany. Co prawda rozważałam nabycie takiego modelu zeszłego lata, ale  teraz dopiero natrafiłam na idealny fason, kolor i materiał. Jak dla mnie spódnica 'maxi' najlepiej się sprawdza w połączeniu z klasyczną bokserką i płaskimi balerinami. Na chłodniejszy dzień dodałabym jeszcze skórzaną ramoneskę.

bluzka - F&F / spódnica - RESERVED / naszyjnik - RESERVED / torba - MANGO / okulary - H&M / buty - BALDACCINI& KRIMEN


22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Śliczna spódnica, ma bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, śliczna letnia stylizacja + długa spódnica,którą kocham! ♥♥♥

      http://vanilliapl.blogspot.com/

      Usuń
  2. kolor bluzki i naszyjnik przepiekne!;) a spódnica bardzo fajnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie!!! Cudowna fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny codzienny look :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację, do długiej spódnicy idealnie pasują balerinki
    spódniczka śliczna i kolorek taki letni
    ja też się przymierzam do spódnicy maxi, ale chyba muszę najpierw schudnąć....
    zazdroszczę Tobie figury, ale zastanawiam się dlaczego tak ostro się odchudzałaś, przecież zawsze byłas szczupła
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proste - żeby wreszcie dobrze się czuć w swoim ciele :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Pięknie <3 Moje ulubione kolorki :)
    ______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci pięknie w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zestawienie kolorów, ładnie Ci w takich odcieniach:) może się mylę, ale chyba nie często można Cię oglądać w tak żywych kolorach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne spostrzeżenie :) Pewnie nie trudno zauważyć że jestem wielką fanką beżów, odcieni ziemi i pudrowych barw... Jednak w tym roku przełamałam się i zawitało u mnie w szafie kilka noeonowych kolorów :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Spódnica idealnie reprezentuje się z bluzeczką. :-)
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz:) Fajne połączenie kolorów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!