06 czerwca 2013

MIX




32 komentarze:

  1. Ile fajnych rzeczy, piękny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, będę Ci to powtarzać do znudzenia - wyglądasz świetnie :) ja chyba też zacznę ćwiczyć z Chodakowską, aczkolwiek teraz też chodzę na siłownię, jeżdżę na rowerze i co jak co, ale tak jak Ty nie wyglądam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, pamiętaj że wszystko co dobre przchodzi w swoim czasie i trzeba do tego wiary i cierpliwości :)
      Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  3. Ciekawe zdjęcia, interesujący blog, znalazłam się tutaj przypadkiem ale zostaje!!!Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix zdjęć. Super naszyjnik, cudowny brzuszek i śliczny strój z beżową kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie!! ;))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix, zdjęcia są genialne- bardzo wyraźne i dobrze oświetlone :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  7. I adore your bow flats!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie z dziurami są fantastyczne :) bardzo ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :-) Czy mogłabym podpytać ile teraz ważysz ( zastanawiam się ile mi jeszcze brakuje do takiej sylwetki ;-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w chwili obecnej ważę równe 47 kg, to jest moja idealna waga sprzed ciąży :) Kiedy zaczynałam w styczniu ćwiczyć ważyłam 10 kg więcej (było 57 kg), a wzrostu mam 160 cm.


      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Piękny wynik :-) Gratuluję :-) Tak myślałam że sporo nas dzieli ;-)

      Usuń
    3. O to mamy tyle samo wzrostu, jednak ja ważę 54 kg i okropnie się z tym czuje. Boczki i brzuch wylewają się z każdej strony ... Do 47 kg to nawet nie chcę schodzić bo tyle ważyłam w LO i byłam po prostu chuda, ale żeby się dobrze czuć to muszę zejść do 50 kg.. achh marzenie :)

      Usuń
  10. Z całego miksu wpadł mi w oko...Twój komputer ;-) Bo mam taki sam ;-) jak to mózg człowieka 'wyłapuje' przede wszystkim to, co już zna ;-) Druga rzecz - szpilki z czarnym czubkiem - piękne!! A i kilka płyt z Ewą też już mam...tylko tej mobilizacji brakuje, ech ;-) Gratuluję Ci wytrwałości i pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz obłędny brzuch jeśli to Twój jest na jednym ze zdjęć :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd takie świetne buty na przedostatnim zdjęciu?

    PS sliczny brzuch!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty... normalnie mam takie tylko całe złote ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ćwiczę z Ewką Total fitness i Skalpel już od lutego :) uwielbiam efekty jej ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!