01 czerwca 2013

SOMETHING NEW

Prezentuję kilka nowości jakie miałam okazję nabyć na kilku ostatnich zakupach. Tym razem stawiałam przede wszystkim na wygodę i uniwersalność. Miłośnicy elegancji być może poczują się trochę zawiedzeni, ale założę się że każda z Nas ma ochotę czasami założyć na siebie coś lekkiego i niezobowiązującego :) Jak z pewnością zauważycie - w tym roku wpuszczam do szafy odrobinę koloru w postaci fuksji, koralu, żółci i turkusu.

(od góry) topy  - Diverse, Tally Weijl, Reserved, F&F /  spódnica - Reserved / koszula - Diverse / szorty  - Tally Weijl / t-shirt - / Reserved, Cropp, Carry / t-shirt - Reserved, Diverse, Cropp / buty - Deichman, CCC / torba - Bestini


30 komentarzy:

  1. Ile rewelacyjnych rzeczy, torebka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zakupy! Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy super, a torebka szczególnie! Piękne wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy, podobają mi się subtelne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki nie widać w całości, ale musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjj jak kolorowo :) Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj rozszalałaś się, tyle wspaniałych nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba prześliczna!
    cudowny miętowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, świetne rzeczy! kocham trampki!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  11. sa takie szorty w tally? przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ dużo świetnych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy , ja również ostatnio się opkupiłam !
    Pozdrawiam i w wolnej chwili Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne nowości, a torebka ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!