15 lipca 2013

BAGGY PANTS













Spodnie typu baggy, alladynki, haremki, pumpy... Idealne na letnie wieczory, plażę, spacer po mieście...  Ze względu na swoją dużą uniwersalność, możliwość ich łączenia jest maksymalna. Korzystnie prezentują się  ze szpilkami, baletkami, sandałami jak i również trampkami, czy tenisówkami. Sprawdziłam - polecam :) Sieciówki w tym sezonie proponują nam spodnie baggy w rozmaite wzory, soczyste neony, delikatne pastele... Ja postawiłam na klasyczny beż. Jednak pokochałam je tak bardzo że myślę już nad koleją parą, tym razem odważniejszą :)


top - F&F / spodnie - NN / torba - MONNARI / bransoletki - MOHITO / buty - SZYDŁOWSKI

36 komentarzy:

  1. od dawna podobają mi się takiego typu spodnie,a na Tobie wyglądają super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, jesteś taka zgrabna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Spodnie są rewelacyjne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo fajnie prezentują się z czarną bokserką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz w tych spodniach. Kokarda dodaje im oryginalnosci a mała kokardka dodaje stylizacji uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale wyglądasz;bardzo fajny elegancki zestaw :-).
    ps.nad jaką odważniejszą parą myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę nad jakimś ciekawym oryginalnym printem, oststnio w Zarze kilka par rzuciło mi się w oczy :)

      Usuń
  7. u ciebie one świetnie wyglądają (masz długie nogi)

    fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię latem założyć takie luźniejsze spodnie

    OdpowiedzUsuń
  10. te spodnie sprawdza sie nawet w wysokich temp! bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja na lato :) prosto ale z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw idealny- wszystko super dobrane :) spodnie wyglądają niesamowicie z sandałami!

    OdpowiedzUsuń
  13. A moją uwagę zwróciły buty, naprawdę śliczne i z idealną wysokością obcasa, nie żadne szczudła, tylko coś, w czym da się chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz... Uwielbiam tego typu portki :) ale na kimś... bo moja figura za nimi (niestety) nie przepada ....
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  15. :Idealny look na lato, genialne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham baggy pants ale wolę je w kolorowym wydaniu ;) ja zakupiłam sobie w czarno białuy print :)

    OdpowiedzUsuń
  17. klasyka,ale jaka piękna :) wszystko jest świetne :) nie ma do czego się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka i bransoletka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie ze szpilkami oraz kokardy sprawiają , że wyglądasz z klasąi szykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny bardzo elegancki i kobiecy zestaw. Połączenie spodni haremek w eleganckiej stylizacji-genialne ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!