18 lipca 2013

L'OREAL CARESSE 02 'INNOCENT PINK'



Dziś moja opinia na temat niedawno zakupionej przeze mnie pomadki L'oreal Caresse w odcieniu 02 Innocent Pink.
 
L'oreal Caresse to najnowsza linia pomadek, które nadają ustom świeży, promienny i lśniący wygląd. Formuła jest niezwykle lekka, a aplikacja łatwa i przyjemna. Po aplikacji usta są delikatne  i mocno nawilżone, lecz nie sklejone. Co ciekawe - kolory choć dość mocno napigmentowane - zachowują się bardzo naturalnie i subtelnie po nałożeniu. Pomadka dostępna jest w 16 barwach. Posiadany przeze mnie odcień 02 nazwałabym 'landrynkowym' :) Od dawna poszukiwałam szminki w kolorze słodkiego różu, jednak nie chciałam aby był krzykliwy i mocny. Odcień Innocent Pink  spełnił w 100% moje oczekiwania. Mimo swojej wyrazistości jest dziewczęcy, niewinny i naturalny. Oczywiście intensywność barwy zależy od ilości naniesionych warstw kosmetyku. Dodatkowym plusem jest niewątpliwie elegancka kasetka i przepiękny zapach pomadki.

Podsumowując - L'oreal Rogue Caresse stała się w ostatnim czasie moją zdecydowaną faworytką. Ze względu na nie wygórowaną cenę, nie oczekiwałam po niej wiele, jednak miło mnie zaskoczyła :) Mam na oku już kolejny kolor z tej linii. Polecam!

23 komentarze:

  1. Ślicznie się prezentuje, u mnie też dzisiaj było o L'oreal, ale o balsamie do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myslalam ze na ustach bedzie sie troszke intensywniej prezentowac:(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, sliczny róz ale nie przesadzony, nie wygląda sztucznie tylko naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle, ze odcien ciemniejsza bylaby idealna!
    ale prezentuje sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju jaaka przepiekna ! Na ustach wyglada oblednie !

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda na twoich ustach :) mim zdaniem jeden odcień ciemniejsza byłaby lepsza, ta jest bardzo subtelna,delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek i fajne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, delikatny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda naprawdę interesująco ;) może Twój odcień nie do końca do mnie przemawia ale pogrzebałam w Internecie i kilka chłodnych odcieni jest całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo delikatny, ładny :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę:-) , pomadka śliczna. Idealna do lekkiego makijażu :-*Dziękuję za odwiedziny. Fajny blog:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie się prezentuje ta pomadka,zarówno kolor jak i opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!