27 lipca 2013

SIMPLE BEIGE DRESS


Sukienki nie należą do mojej ulubionej części garderoby. Być może dlatego, że każda jedna jaką nabywam szybko mi się nudzi, nie umiem ich zestawiać z innymi częściami garderoby i wydaje mi się, że do tej pory nie znalazłam swojego perfekcyjnego kroju. Dziś (wyjątkowo) prezentuję sukienkę o fasonie trapezu - chyba najbliższa mojemu ideałowi. Cenę ją za niesamowitą prostotę, połączoną zarazem z niebywałą elegancją. Nie przeszkadza mi nawet brak zarysowanej talii. A Wy macie swoje ulubione kroje sukienek?


 
sukienka - LOLALI (butik Mode-Co Kalisz) / torba - MONNARI / sandałki - VENIEZIA / bransoletki - MOHITO

32 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz w tej sukience, jest prosta a efektowna, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tobie wygląda cudnie, ja wolę sukienki dopasowane w pasie, ostatnio nawet coraz więcej sukienek pojawiło się w mojej szafie i to nie czarnych haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się ten któj sukienki na Twoim ciele, biel idealnie pasuje do Twojego koloru włosów i delikatnego idcienia skóry. Pięknie dobrałaś delikatne dodatki a cały look dzięki temu wygląda naprawdę bardzo świeżo i nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie!
    sukienka wraz z tymi butami- szał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest tas sukienka! Nawet więcej- idealna- te marynarskie akcenty! Nie masz wyjścia musisz się przekonać do sukienek, a do tej w szczególności:).
    Tak z ciekawości: ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudownie!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam sukienki! Twoja jest przepiękna (bardzo oryginalne zdobienie przy dekolcie), rozglądam się teraz za ładną sukienką w kolorze nude :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię dopasowane sukienki, w trapezie nie wyglądam zbyt dobrze. Ale na Tobie wygląda bardzo ładnie- podoba mi się ten kolor i wycięcie na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look. delikatnie kobieco prosto supe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej sukience :)Ty wyglądasz w niej obłędnie!!! Może jest jeszcze opcja jej zakupu i przesłania paczuszką do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Piękne sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale! Skromnie, prosto ,kobieco, bez przeładowania dodatkami. Az mnie zazdrość zżera ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty zestaw, ale wrażenie robi duże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypadła mi do gustu ta sukienka. moim zdaniem te sznureczki odbierają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz :) uwielbiam właśnie sukienki w takim kroju jak twoja, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest w nieco marynarskim stylu :> kojarzy mi się z żaglem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz idealnie!!! bardzo lubię takie eleganckie luzaki! sukienka piękna :)

    ściskamy ;)
    ania&karol
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie!!! sukienki powinny być u ciebie codziennością!
    cudownie!!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny zestaw, sukienka boska:)

    OdpowiedzUsuń
  20. The dress is really cute! I like how simple but chic this look!
    You look very pretty too! :D

    Google + / Twitter / Bloglovin


    with love, Cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sukienki o takim fasonie. Twoja jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy możesz podać na jakiej ulicy w Kaliszu jest ten sklep 'Mode-Co' ? :) z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ul. Polna i Narutowicza :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Świetna sukienka z sandałmi połączenie doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, obok takiej sukienki nie przeszłabym obojętnie, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!