30 lipca 2013

ZARA SHOPPING

Będąc w zeszłym tygodniu na urlopie miałam parę dni na odrobinę szaleństwa w centrach handlowych :) Z uwagi na to, że ostatnio mam mało czasu na zdjęcia w plenerze, dziś prezentuję to co udało mi się zdobyć podczas najświeższych zakupów:

■ Czarna torba Zara Basic (tutaj) - pochodzi z najnowszej kolekcji, niezwykle pojemna i  sztywna. Taka klasyka nigdy nie wychodzi z mody i z pewnością posłuży na lata.



■ Torba Zara w kolorze nude, w całości wykonana ze sztywnej cielęcej skóry naturalnej. Uwielbiam ją za jej absolutny minimalizm - od  kiedy ją nabyłam rzadko się rozstajemy :)



■ Lakierowana torba Zara Basic w kolorze beżowym. Już w zeszłym roku miałam na nią chrapkę... W tym sezonie jest moja :)


■ Woskowane rurki Zara Woman w kolorze czarnym i pudrowym. Uwielbiam spodnie tej sieciówki, ponieważ nigdy nie tracą fasonu nawet po wielokrotnym praniu. Również jeśli chodzi o rozmiarówkę mam pewność, że znajdę coś dla siebie. Mój ulubiony model to 'slim fit'.

■ Jasne poprzecierane rurki Zara w stylu vintage. Cudowny kolor - idealny na lato.


■ Marynarka Zara Basic w kolorze neonowej fuksji (tutaj). Bawełniana, prosta, uniwersalna. Świetne komponuje się zarówno z szortami, jak i rozkloszowanymi spódnicami, jeansami boyfriend, prostymi rurkami... Jednym słowem klasyka do wszystkiego :)



23 komentarze:

  1. Świetne nabytki :))
    Torba lakierowana i czarna są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super zakupy, ale czy dobrze mi się wydaje, że wydałaś ponad 1000 zł:)? Ależ jestem zołza, że do portfela Ci zaglądam, ale zazdroszczę i zakupów i możliwości finansowych:), u mnie z kasą krucho, to chociaż u Ciebie sobie popatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ktoś zaszalał :P Cudowne nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza torba jest świetna ! Mam ochotę zakupić sobie woskowane rurki ,ale muszę zobaczyć jak będą na mnie leżały. Ile dałaś za te spodnie jeśli można wiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woskowane spodenki z najnowszej kolekcji są w cenie 169 zł. Zaś przecierane jeansy udało mi się zdobyć jeszcze na wyprzedaży :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Przepiękne rzeczy ;)

    torebka podoba mi się bardzo jednak byłby dla mnie troszkę za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki fajne, chociaż na tą ze skóry cielęcej bym się nie zdecydowała.. Za to kolor marynarki obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna torba jest świetna! Akurat czegoś takiego poszukuję - pakowna, co by wszystkie książki się zmieściły i szykowna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam te marynarke :) a torby cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego, same genialne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zakupy ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie! Ten pudrowy róż jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Zarę, wszystko mi się podoba, ale najbardziej torby!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne torebki,widać zakupy udane;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała jest :) duża pakowna pewnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarna torebka - świetna! Ja też w zeszłym roku polowałam na lakierowaną, ale nie udało się, gdzie ją dorwałaś?

    Pozdrawiam, http://noirphoenix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!