24 sierpnia 2013

DENIM JACKET

Kurtka jeansowa - chyba najbardziej uniwersalna i ponadczasowa rzecz odzieżowa jaką znam (może zaraz po 'małej czarnej' i szpilkach;) )... Dziś przeżywa swój wielki powrót i nosimy ją praktycznie do wszystkiego. Ze względu na to, że jeansówki są wykonane z bawełny, sprawują się dużo lepiej w ciągu lata niż np. ciężka skórzana ramoneska. W najnowszym outficie spasowałam ją z wycieranymi szortami szortami 'vintage', czarno-białym t-shirtem, trampkami oraz obszerną shopper bag.   

 
kurtka - BIG STAR (tutaj) / szorty - ORSAY / Torba - ZARA / t-shirt - RESERVED





22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak! Zgadzam się! Też ostatnio wyszperałam kurtkę, którą kupiłam 10 lat temu i ją uwielbiam!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubię takie luźne zestawy, szczególnie jeansowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, sama muszę sobie sprawić podobną kurtke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;* torba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnimi czasy stylizacje, w których domnuje jeans bardzo mi sie podobaja...tym razem nie jest inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja na codzien
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No po prostu genialna stylizacja <3. Wszystko cudownie dobrane i przede wszystkim nie przesycone! No, no jestem pod wrażeniem ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tym zestawie!
    bardzo ładne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit!!! I w końcu z tym ślicznym uśmiechem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, świetna torebka, taka prosta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam laczyc jeans i nude :) swietny Twoj zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała stylizacja mi się podoba. Super buty.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dżins tak naprawdę nigdy nie wyszedł z mody, fajnie wygląda zestaw z torebka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jeans-stęskniłam się ;) na luzie i kobiecą - Ty to potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jeszcze kilka lat wstecz, jeansowe kurtki kojarzyły się z tzw. "wieś party" :P A za czasów jak byłam mała- były modne. Ciekawe, jak projektanci żonglują naszymi upodobaniami i gustami ;)
    Jednak bardzo podoba mi się Twój outfit, wszystko fajnie pasuje do siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw, uwielbiam takie :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!