20 sierpnia 2013

FASHIONLISTA ~ AUTUMN 2013

Dziś prezentuję moją listę 'must have' na nadchodzący jesienny sezon. W tym roku stawiam całkowicie na komfort i wygodę, wysokie platformy zastępuję skórzanymi 'workerami' i trampkami, marynarki bluzami, a w miejsce eleganckich kopertówek zakupuję duże 'shopper bag'.  Część z tych rzeczy już nabyłam i jestem bardzo zadowolona z zakupu - niektórych nadal poszukuję... Mam nadzieję, że niedługo uda mi się skompletować całą listę 'must have' :) A Wy macie już coś na oku na nadchodzące chłody?


■  Czarna, skórzana ramoneska Reserved
■  biały, duży zegarek Geneva (tak wiem, kupuję go od ponad roku ;) )
■  bluza Mango w kolorze beżowym lub szarym (nowa kolekcja)
■  torba od Sabriny Pilewicz - tym razem zdecyduję się również na model Roma lecz w kolorze głębokiej czerni (idealna na sezon jesienno-zimowy)
■  szara bluza Paprocki&Brzozowski 'Beginning'
■  krótkie ażurowe kozaki ze skóry (przydają się na późną jesień i wczesną wiosnę)
■  karmelowa 'shopper bag' Zara
■  skórzane białe trampki Lacoste (niezwykle wygodne i można je ciekawie spasować praktycznie ze wszystkim)
■  ciepła bluza Abercrombie

24 komentarze:

  1. OO to lubię :) coś nowego dla mnie planowanie zakupów:) muszę spróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Wszystko mi się podoba! Rewelacyjna lista: ja już posiadam ramoneskę, białe trampki i czarną torebkę, ale pozostałe rzeczy chętnie bym przygarnęła- szczególnie te bluzy!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza z Mango była już w sprzedaży rok temu :) Wtedy właśnie ją kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ja zabyłam beżową z nowej kolekcji z nieco innym napisem :) Ta posłużyła mi jako przykład :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Na tą bluzę Mango też mam wielką ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, też mam swoją listę zakupów... Motocyklówki, bo zwykłe botki już mi się niszczą, skórzana kurtka też- starą kot mi podrapał... A do tego przydałaby się spódnica i jeszcze może jakiś wypad do opery... a jeszcze trzeba zapłacić rachunki i mieć za co jeść :P Zostaje tylko nacieszyć oczy w sklepie odzieżowym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne ciuszki!
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wśród tylu blogów natrafiłam na Twojego. Bardzo ciekawy i inspirujący. Masz bardzo wysmakowany gust. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczny post :-) mógłby np być jeszcze w wersji droższej i tańszej (np. sieciówki i projektanci), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. torba to moja faworytka, sama bym sobie taką sprawiłą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzy jak najbardziej na TAK:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy!
    Najbardziej spodobała mi się ramoneska i bluza Abercrombie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ramoneski są super ;)
    no ja też mam kilka rzeczy must have - już niedługo będzie je można zobaczyć na blogu ;3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ramoneska i kozaczki są cudowne :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Już teraz mogę Ci powiedzieć, że zapałasz miłością do ramoneski! Ja z moją nie mogłam się rozstać do czerwca, a ile razy uratowała mi outfit, kiedy nie wiedziałam co na siebie założyć- nie zliczę!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ramoneski nie mam, nie znalazłam takiej, w której czułabym się dobrze... Nie wiem na innych wyglądają ładnie a mi jakoś nie pasują ;) Oczywiście muszę sobie kupić kilka rzeczy na nachodzące chłody ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc! Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem, ale,od razu przypadł mi do gustu Twoj styl. Masz doskonałe wyczucie i swietnie sie ubierasz łącząc dodatki ;) nie chce byc wścibska, ale gdzie pracujesz ze stać Cię na dior, channel, zare non stop itp ? ;) podziwiam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trampki <3
    Pozdrawiam i w wolnej chwili Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też kupiłam tą bluzę z Mango ;) naprawdę fajnie się nosi i pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne rzeczy:) mialam chrapke na te bluze Mango ale odpusciłam teraz załuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja właśnie ją nabyłam i jestem bardzo zadowolna z zakupu. Debiutuje już w następnym poście :)


      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!