01 sierpnia 2013

FREELY!



Nawet taka osoba jak ja, ceniąca ponad wszystko kobiecość i elegancję, ma ochotę założyć czasami coś niezobowiązującego i luźnego. Lubię trampki, duże swetry, wytarte jeansy i skórzane ramoneski. Uważam, że są to rzeczy - choć na pozór banalne - ale bardzo przydatne w szafie każdej z nas. Miałam kiedyś czas, w którym nabywałam praktycznie tylko eleganckie rzeczy - to był błąd. Czasami nawet sama sytuacja wymaga abyśmy byli bardziej 'luźni' :) I tak dzisiaj prezentuję swobodny look z pewnego po południowego pobytu na Starym Mieście w Lublinie. Uwielbiam to miasto! Za ludzi, za klimat, za przepiękną starówkę i za to, że zawsze gdy tam przebywam brakuje słońca ;)



sweter - MANGO / kurtka - NN / jeansy - LEE / buty - CCC / torba - ZARA

16 komentarzy:

  1. Ładny sweterek ! Lubię takie luźne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie!:D jesteś urodzoną modelką! Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba sweterek i kurtka istna rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. takie luźne zestawy są komfortowe, ale i stylowe! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz obłędną kurtkę:)
    jesteś prześliczna :) pozazdrościć karnacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Luz ze szczypta elegancji :) tak wlasnie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :-) Podzielam Twoją sympatię do Lublina - także uważam, że to przepiękne miasto o intrygującym klimacie. Chętnie do niego wracam, choć jest bardzo daleko od miejsca mojego zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia Ty nawet w takim niezobowiązującym looku wyglądasz stylowo i elegancko, bo klasa jest w Tobie.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz cudowną kurteczkę, właśnie coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Lublin ukochany! Od razu poznałam ;) Bardzo fajny, lekki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię taki styl i uważam, że bardzo Ci pasuje

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne połączenie :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!