10 sierpnia 2013

THE MIDDLE OF SUMMER

Kiedy na dworze doskiwera 35 stopniowy upał przychodzi mi na myśl tylko jedno... Błogie lenistwo. Lekki strój, zimny napój i dobra książka. Oto moja propozycja na spędzenie chociażby chwili wolnego czasu podczas skwarnych dni.  Zwiewna tunika-sukienka, wygodne płaskie obuwie i duża shopper bag do pomieszczenia całego mojego ogromnego świata - to elementy niezastąpione, z pewnością przynoszące mi największy komfort i wygodę w samym apogeum upalnego lata.

sukienka - RESERVED / torba - ZARA / bransoletka - BY DZIUBEKA

37 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo ładnie. Tunika ma ciekawy motyw i sama w sobie jest na tyle "bogata", że właściwie nie potrzeba już wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, ale to jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ostatnio upały dają nam popalić. Chociaż u mnie dziś było nawet chłodno.
    Bardzo ładną masz sukienkę.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ślicznie, bardzo mi się podoba stylizacja jak i zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna sukienka
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo nie wiem czy mi się wydaje ale chyba pierwszy raz widzę , że się uśmiechasz.
    Masz piękny uśmiech więc proszę o więcej :-)

    a nie bylo Ci za goraco w balerinach ? bo ja to bym najchętniej boso w te upaly

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow sukienka robi wrażenie. Twoja stylizacja dopracowana w 100%

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ładnie wyglądasz :))

    Zdjęcia robione przy teatrze?

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka cudo,a balerinki-przepiękne dodają uroku całości!
    PS.Gdzie zostały zakupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. salon firmowy "Joseph" w Kaliszu na Starym Rynku

      Usuń
  10. Śliczna jest ta sukienka w ogóle bardzo ładny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna sukieneczka! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość bardzo fajna, zwiewna,idealna na letni leniwy weekend:) Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That is such a beautiful outfit!
    I love lazy summers hehe!

    http://www.mybrokeneggshells.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uśmiechaj się częściej na zdjęciach :) przepięknie wtedy wyglądasz :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie, idealna stylizacja na gorący dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka, przyciąga wzrok.
    A co to za książkę czytasz? Polecisz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lekcje Madame Chic" Jennifer L. Scott - polecam w 100%, bardzo fajna, lekka i zarazem bardzo przydatna lektura :)

      Usuń
  17. świetny look, ale więcej uśmiechu prosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz:) Balerinki są cudne, a ogromna torba niezbędna i doskonale o tym wiem :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bransoletka i sukienka/tunika!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka!! całość romantyczna:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja jestem z kolei ciekawa co sadzisz o książce? Tez ja czytam i mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej :) Powiem Ci, że generalnie świetnie mi się ją czytało (najgorzej było mi skończyć ostatni rozdział, bo uważam go za lekko przesadzony). Co prawda podchodzę sceptycznie do takiego typu poradników, lecz ta książka nie mniej jednak przypadła mi do gustu. Najbardziej podoba mi się jej uniwersalność i fakt, że można praktycznie w każdej chwili do niej wrócić (czytają np. rozdział o makijażu Paryżanek, czy dziesięco-elementowej szafie :)) Oczywiście niektóre z porad autorki traktuję z 'przymrużeniem oka', aczkolwiek wzbudziła we mnie pozytywne odczucia i na stałe zagościła na półce w mojej biblioteczce(kilka rad nawet wzięłam sobie do serca i staram się przestrzegać ich na co dzień):)

      A Ty co sądzisz o tej lekturze?

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Bardzo podobnie, niektóre rozdziały motywowały mnie do tego, żeby NATYCHMIAST cos zmienić. Niektóre czytałam "po łebkach"- żeby tylko skończyć. Wychodzę jednak z założenia, ze jeżeli w książce istnieje choc jedno zdanie które zmusiło mnie do refleksji-to jest ona warta pozostania w mojej biblioteczce. Trafiłam na nia w dobrym momencie, bo staram sie ograniczać ilość kupionych przedmiotów a zamienić je na te lepsze jakościowo, wartościowsze.

      Z ciekawości odwiedziłam nawet bloga tej Pani, ale strasznie ciężko sie go czyta czy nawet przegląda. Jak ktos na jego podstawie mógł zachęcić ja do napisania książki- na prawdę nie wiem. Choć sama książka wyszła jej dość dobrze.

      I na koniec- strasznie milo, że odpisałaś na niepozorny komentarz. Masz u mnie wielki plus. Strasznie mnie razi, kiedy pewne pytania zostają bez odpowiedzi :) Pozdrawiam -N.

      Usuń
    3. Dziękuję, to mnie jest bardzo miło, że zagladasz na mojego bloga i że mam się z kim podzielić opinią na temat tej książki :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!