30 sierpnia 2013

MANGO BLOUSE + TWO TONE SHOES




Z uwagi na to, że lato dobiega końca, a dni stają się coraz chłodniejsze, mam okazję zaprezentować Wam mój najnowszy nabytek - kremową bluzę Mango o której wspominałam w jesiennej liście 'must have'. Jeżeli ktokolwiek z Was zastanawia się nad jej kupnem - szczerze polecam. Jest niesamowicie uniwersalna i pasuje praktycznie do wszystkiego. Dziś spasowałam ją z białymi szortami w  kwiecisty print (które mogliście oglądać tutaj klick), oraz dwukolorowymi szpilkami, dzięki którym stylizacja zyskuje na kobiecości. Dodatki i galanteria utrzymane w kolorystyce głębokiej czerni z odrobiną srebra.
    
bluza - MANGO / szorty - PROMOD / torba - ZARA / bransoletka - By Dziubeka / zegarek - LORUS / buty - VENEZIA

34 komentarze:

  1. Całość mi się bardzo podoba, uwielbiam takie stonowane kolory.
    zdjęcie 6: na drugim planie wyraźnie widać, że przyciągasz wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałaś nigdy o podcięciu włosów lub pocieniowaniu? Wyglądają strasznie ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga niestety mam tak cienkie i słabe włosy że wycieniowane ich sprawi iż nic nie zostanie mi na głowie (sprawdzone - do tej pory nie chcą odrosnąć takie gęste jak kiedyś). Przez najbliższy czas do wzmocnienia postanowiłam ich nie ruszać.

      Usuń
  3. Buciku przypadly mi do gustu. Sa rewelacyjne :) calosc doskonale dobrana. Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No stylizacja jest genialna, wszystko idealnie do siebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest rewelacyjna, chyba też się na nią skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda świetnie, szczególnie podoba mi się bluza i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz:) podoba mi się ta bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest naprawdę świetna i bardzo ładne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zegarek. Zawsze mi się podobały lorusy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta bluza, fajnie ją zestawiłaś.
    P.S. Gdzie robiłaś te fotki, nie poznaję tego miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione - jak większość :) - pod kaliskim teatrem

      Usuń
  11. Ewciu, wczoraj kupiłam tą bluzę, tyle że w kolorze szarym :) ja ją chce zestawić z czarnymi, woskowanymi rurkami i "biker boots" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana :) Ja też miałam chrapkę na szarą, ale suma sumarum nabyłam kilka dni temu bluzę od Paprockiego&Brzozowskiego w popielatym kolorze, więc nie żałuję decyzji o beżu :) A co do Twojego pomysłu - uważam że będzie wyglądać genialnie!


      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. No ta od Paprockiego&Brzozowskiego jest genialna, to fakt, ale ja dopiero zaczynam przekonywać się do bluz więc postawiłam na początek na dobrze znane i niedrogie Mango :)

      Usuń
  12. Bluza jest super, całość mnie się podoba, ciekawie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz;)

    pozdrawiam i zapraszam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny set! też mam tą bluzę i bardzo ją lubie :)
    pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wyglądasz fantastycznie!! wszystko bym z chęcią Ci zabrała hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia, a zestaw przyciąga uwagę!
    Pozdrawiam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw absolutnie trafia w mój gust :) Jaki rozmiar masz tej bluzy? Chcę zamówić podobną a nie wiem jak rozmiarówka w Mango. Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja fantastyczna, zapewne i wygodna :) Jaki rozmiar masz tej bluzy? Chcę zamówić podobną a nie orientuję się w rozmiarówce Mango....
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!