15 sierpnia 2013

MIX


  
 

21 komentarzy:

  1. ojoj :D masz śliczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu uśmiech! Za rzadko się Ewcia uśmiechasz na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej ukradłabym Ci te wszystkie kosmetyki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To czarno-białe ujęcie z wyjściem na uliczkę mnie urzekło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To czarno-białe ujęcie z wyjściem na uliczkę(?) mnie urzekło. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix. Najbardziej mi się podoba zdjęcia na którym się tak pięknie uśmiechasz.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix! Połowę rzeczy z tych zdjęć chętnie bym Ci pozabierała :D No i masz śliczny uśmiech :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chanel nr 5- o nie, zdecydowanie nie mój zapach :D Jakoś tak przypomina mi ciężkie perfumy starych cioteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś częściej tak się uśmiechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie to zmixowałaś ;) Widzę jakąś piękną czarną kurteczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia i wreszcie uśmiech na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zegarek z przed ostatniego zdj jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno mnie tu nie było , aczkolwiek nic się nie zmieniło , jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!