26 sierpnia 2013

SHOES AUTUMN ~ WINTER 2013

Chłodne dni zbliżają się do nas coraz większymi krokami, więc postanowiłam poruszyć temat obuwia jesiennego. Przygotowałam dla Was propozycję kilku ciekawych fasonów, które w całości skradły moje serce :) Jesień wcale nie musi być nudna!

1. Worker Boots

Jeśli chodzi o buty na sezon jesień/ zima zawsze wybierałam kobiece delikatne fasony na szpilce lub słupku, ale od kilku tygodni bardzo spodobało mi się obuwie typu 'worker boots' - według mnie są absolutnie fantastyczne. Możemy je ciekawie spasować z rurkami, legginsami, krótkimi spódniczkami, grubszymi rajstopami czy swetrami oversize.




źródło: Internet
 

2. Biker Boots

Obuwie w stylu motocyklowym z grubą podeszwą i wysoką cholewką to mój faworyt :) Nabyłam już jedną parę w kolorze ciemnej szarości, z paskiem i klamrą oplatającą kostkę oraz rockowymi ćwiekami. Uważam, że są świetnym dodatkiem do woskowanych rurek, luźnych topów, marynarek boyfriend, oraz narzutek 'waterfall'.  Obuwie tego rodzaju pasuje praktycznie do wszystkiego i z powodzeniem przetrwa starcie z deszczem i śniegiem.

źródło: Internet

3. Wellington Boots

Najbardziej charakterystyczne obuwie ostatnich kilku sezonów. Choć swojego idealnego modelu jeszcze nie znalazłam, mam kilka par na oku. Kalosze świetnie sprawdzają się w czasie deszczowej jesieni a nawet wczesnej zimy (szczególnie to ocieplane). Domyślam się, że obuwie tego typu ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja od jakiegoś czasu należę do grona tych pierwszych :) Uważam, iż przemyślany, porządny i oryginalny fason potrafi ożywić nawet najbardziej ponury jesienny outfit. Mnie osobiście najbardziej odpowiadają te stylizowane na wzór oficerek, z łączoną skórzaną, bądź ortalionową cholewką (Tommy Hilfiger).  



źródło: Internet

Gdzie znaleźć?

Mango, Zara, Wojas, Nessi, Tommy Hilfiger, Guess, Hunter, TopShop.

17 komentarzy:

  1. Wszystkie z tych trzech to moje ulubione buty na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biker Boots i worker wszystkei piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym wziąść wszystkie workery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biker'y mam i jestem mega zadowolona! chodzą w nich zimą ale w tym roku mysle że jesienią też dadzą rade :D
    U mnie nowy szokujący post. W wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stawiam na biker boots,ale jeszcze szukam tego idealnego modelu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze te z pierwszego obrazka, wszystkie bym chętnie nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne. Ja mam już swoje Biker Boots <3
    kalosze bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love boots! The ones you featured are cute!
    I wished I live somewhere with 4 seasons to wear this!

    Google + / Twitter / Bloglovin


    cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja post Kochana,muszę też już pomyśleć o fajnych botkach czy kaloszach:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie osobiście najbardziej przydałyby się Worker Boots w kolorze brązowym ;) Chociaż polowałam tez na kalosze, ale podobnie jak Ty nie znalazłam odpowiedniego fasonu... Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki fason butów mi pasuje :) rewelacja jak dla mnie .. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przeraża mnie wizja kupna butów na jesień :( lato tak szybko minęło.. fajne inspiracje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie w tym sezonie bezkompromisowo królują sztyblety, szczególnie te nieco wyższe od standardowych !!! A oprocz nich, napewno kalosze, ktore uwielbiam, beda mi towarzyszyly w deszczowe dni, oraz bikery, które uwielbiam zakladac do leginsow!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie lekko męskie buty, mają swój charakterek;>

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!